پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۴۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
چند روزی است که بررسی بودجه پیشنهادی دولت در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

شعار سال: پیشنهاداتی در مجلس برای افزایش سقف وام ازدواج از ۱۰ به ۱۵ میلیون تومان برای سال آینده مطرح شده است، حال اگر سقف وام افزایش یابد اقساط تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی قرض الحسنه ازدواج چقدر خواهد بود؟

چند روزی است که بررسی بودجه پیشنهادی دولت در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

همه ساله یکی از موارد جذاب برای زوجین جوان در بودجه های پیشنهادی دولت تعیین میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج است، به خصوص در چند سال اخیر که روند افزایش آن بسیار چشمگیر تر از سالهای قبل بوده است.

به طوری که دو سال پیش تسهیلات ازدواج از سه میلیون تومان برای هر یک از زوجین به ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد. اما در چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر احتمال افزایش تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ۱۵ میلیون تومان برای هر یک از زوجین شنیده می شود.

خبری خوب که گره از مشکلات بسیاری از زوجین حل کرده و با توجه به نرخ پایین تسهیلات و همچنین بازپرداخت بلند مدت می‌تواند بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

در صورت تصویب تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی ازدواج میزان اقساط تسهیلات فوق در صورتی که بازپرداخت آن نیز یک سال افزایش پیدا کرده و به پنج سال برسد حدود ۲۵۵ هزار تومان خواهد شد.

به نوشته اخبار بانک، همچنین اگر بانک مرکزی پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی را برای مدت ۴ سال تعیین کند گیرندگان این تسهیلات باید ماهانه حدود ۳۱۵ هزار تومان به بانک پرداخت نمایند. نرخ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج چهار درصد بوده و به هر نفر تنها یک بار پرداخت می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازجامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار 17دی 96، کدمطلب:3961017317، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین