پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
پارک فرشتگان شمام رستم آباد به حال خودش رها شده و هیچ کس نه برای مرمت آن اقدام می کند و نه نظارتی نسبت به وضعیت آن دارد.

شعارسال : پارک فرشتگان در رستم آباد واقع در محله شمام مدت مدیدی است به حال خود رها شده است و مشکلات عدیده ای را برای اهالی و ساکنین این منطقه به وجود آورده است.

یکی از ساکنین حاشیه این پارک به خبرنگار ما می گوید: سیل اردیبهشت امسال به پارک خسارات زیادی وارد کرد و درست از همان روز به حال خودش رها شده و هیچ کس نه برای مرمت آن اقدام می کند و نه نظارتی نسبت به وضعیت آن دارد.وی که خود را برای مان معرفی نمی کند، ادامه می دهد: اتاقکی در حاشیه پارک وجود دارد که زمانی متعلق به نگهبان پارک بود اما این روزها به صورت متروکه رها شده و به محلی برای تجمع عده ای هنجار شکن و گاها معتادین تبدیل گشته است.

این شهروند از وضعیت اسفبار سرویس بهداشتی پارک نیز ابراز گلایه کرد و از مسئولین خواستار رسیدگی به این وضعیت شد.

یکی دیگر از شهروندان این محله نیز به خبرنگار ما می گوید: عده ای از مصرف کنندگان مواد مخدر از این وضعیت نابسامان سوء استفاده می کنند و در خانه متروکه پارک و سرویس بهداشتی پاتوق میکنند.

از آنجایی که این پارک در کنار مدرسه زنده یاد حجت شمام قرار گرفته، سراغ یکی از دانش آموزان مدرسه هم رفتیم که گفت: در شهر رستم آباد فضای تفریحی برای نوجوانان یا کم است یا وجود ندارد تنها دلخوش به پارک شمام بودیم که این مکان هم به جایگاه فساد تبدیل شده است.

جمعی از اهالی خواستار رسیدگی جدی به این وضعیت و ساماندهی این پارک و برخورد جدی با مصرف کنندگان مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی "زیتون سبز" ، تاریخ انتشار یکشنبه 18 بهمن 1394 ، کد مطلب : 21786 : www.zeytounkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین