پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۱۰۵۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
در هفته جاری شهردار تهران در زمان ارائه گزارش تحویل و تحول شهردار تهران سعی کرد تا از تخلفات مالی شهردار سابق تهران پرده برداری کند و در این میان بستن قرارداد میلیاردی با یکی از کارکنان دانشگاه پلیس که به اشتباه از سوی خبرنگاران تحت عنوان قرارداد میلیاردی با نیروی انتظامی منتشر شد، با واکنش های تندی از سوی ناجا روبه رو شده است.

شعارسال: در هفته جاری شهردار تهران در زمان ارائه گزارش تحویل و تحول شهردار تهران سعی کرد تا از تخلفات مالی شهردار سابق تهران پرده برداری کند و در این میان بستن قرارداد میلیاردی با یکی از کارکنان دانشگاه پلیس که به اشتباه از سوی خبرنگاران تحت عنوان قرارداد میلیاردی با نیروی انتظامی منتشر شد، با واکنش های تندی از سوی ناجا روبه رو شده است.

هر چند بعد از جلسه شورا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران طی اطلاعیه ای عنوان کرد که منظور شهردار تهران از این قرارداد نیروی انتظامی نبوده است و رسانه ها در انعکاس صحبت های نجفی بی اخلاقی کرده اند.

این در حالی بود که نیروی انتظامی واکنش تندی نسبت به ادای شهردار تهران مبنی بر انعقاد قرارداده میلیاردی در زمان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نشان  دادند. به گونه ای که معاون حقوقی ناجا از شکایت  نیروی انتظامی از شهرداری تهران بابت این ادعا خبر داد.

در اطلاعیه ای که از سوی معاونت حقوقی ناجا به رسانه ها ارسال شده آمده است: با استناد به گزارش شهردار تهران در جلسه علنی شورای شهر و ارایه گزارش غیر واقعی مبنی بر عقد قرار داد میلیاردی شهرداری با یکی از واحدهای ناجا در زمان انتخابات ریاست جمهوری که روزنامه ها با تیتر اختلاس جدید شهرداری و ناجا در زمان انتخابات از آن نام بردند، معاونت حقوقی ناجا از شهرداری تهران برای ارائه این گزارش بدون مستندات قانونی  اعلام شکایت کرد.

معاونت حقوقی ناجا اعلام کرد: انتظار میرود شهردار تهران صرف شنیده ها و گزارشات تصمیم نگیرد و تا دلیل و مدرک متقنی در دست ندارد نسبت به اعلام موضوع اقدام ننموده و موجبات تشویش اذهان عمومی  را فراهم نیاورد . طبیعی است پلیس تهران تمام تلاش خود را برای انجام  ماموریت‌های مشترک  با شهرداری  تهران  بکار می بندد  و حتما در سایه همفکری و  همدلی بایکدیگر می توان  خدمات بهتر و بیشتری را به شهروندان عزیز ارائه کرد.

منتقدان بر این باورند که گزارش مبهم شهردار تهران درباره تخلفات مالی مدیری قبلی شهرداری تهران نه تنها سودی برای تهرانی ها داشت بلکه به جای ارجای این اسناد و مدارک به مراجع ذی صلاح قانونی جهت پیگیری تخلفات با ارائه آن در قابل یک گزارش باعث تشویش اذهان عمومی شد و در همین رابطه حتی امکان ورود دادستان کل کشور به عنوان مدعی العموم به خاطر تاثیرات سوء گزارش شهردار تهران بر اذهان پایتخت نشینان می تواند از شهردار پایتخت شکایت کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری تیترشهر، تاریخ انتشار:2بهمن 1396، کدخبر: ۶۱۱۷۹،www.titreshahr.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
United States
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
بابا چیه هر چی میشه تشویش اذهان عمومی
خب اگه کاری شده بگید شده نموم شه بره دیگه اگرم نشده به جرم دروغ بازداشت کنید
هر چی میشه تشویش
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین