پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۰۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
نماینده مبارکه در مجلس گفت: حدود ۵۰۰ هزار میلیارد تومان طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در کشور است که اجرای این پروژه‌ها با همین سرعت ۱۵ سال به طول می‌انجامد.

شعار سال: زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه پارلمان) در سخنانی پس از ارائه گزارش نوبخت سخنگوی دولت، اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که دولت فعلاً توانایی اجرا و نهایی کردن پروژه‌ها را ندارد، اما بالاخره باید یک فکری برای این موضوع شود.

وی افزود: حدود 500 هزار میلیارد تومان طرح‌های نیمه‌تمام کشور است که باید انجام شوند و اگر با همین سرعت پیش رویم، 15 سال طول می‌کشد تا این پروژه‌ها به مرحله اجرا برسند.

نماینده مبارکه تصریح کرد: ان‌شاءالله مجلس و دولت برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهند، اما هیچ چاره‌ای نداریم که بخش خصوصی را برای اتمام این پروژه‌ها دخیل کنیم و بنده با دخالت دادن بخش خصوصی در این زمینه به طور مشروط موافقم، در این شرایط موافقم که نظام خصوصی‌سازی واقعی تبدیل به اختصاصی‌سازی نشود.

سعیدی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: مسلماً انتظار از سازمان برنامه و بودجه و دولت این است که آیین‌نامه‌های مربوطه را چنان قوی بنویسند که هم به بخش خصوصی انگیزه دهیم و هم زمینه خصوصی‌سازی واقعی را فراهم کنیم تا منفعت این موضوع برای عموم ملت ایران باشد، نه یک عده خاص.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به جدول توزیع شده در صحن علنی، اگر نمایندگان مجلس و آقای نوبخت و دولت نظارت جدی داشته باشند، متوجه می‌شوند که توزیع پروژه‌ها و اعتبارات عادلانه نبوده است، لذا انتظار ما از دولت این است که نسبت به توزیع عادلانه اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور اقدام جدی انجام دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت مشرق، تاریخ 16 مهر 96، کد مطلب: 783381: www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین