پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۹۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه لایحه مشارکت عمومی و خصوصی در تکمیل پروژه‌های عمرانی بررسی شد.

شعارسال: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه لایحه مشارکت عمومی و خصوصی در تکمیل پروژه‌های عمرانی بررسی شد.

وی با بیان اینکه چندین سال است که بحث واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی مطرح است، ادامه داد: در 3 سال گذشته نیز در بند 19 بودجه‌ای نیز برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته می‌شود که بازخورد لازم را ندارد به همین دلیل دولت لایحه‌ای را به مجلس در این زمینه ارائه کرده است که در روند ورود بخش خصوصی به این موضوع تسریع شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: علیرغم اینکه اطلاعات پروژه‌های عمرانی احصا شده و در یک سایتی به نمایش درآمده است اما اطلاعات کافی هنوز در این زمینه وجود ندارد که باید این موضوع ساماندهی شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اعلام اینکه لایحه‌ای که به مجلس ارائه شده دارای 15 ماده بعلاوه چند تبصره است، اضافه کرد: در جلسه امروز کلیات این لایحه تصویب و چند ماده نیز تصویب شد و امیدواریم در 3 جلسه آتی کمیسیون این لایحه را بررسی و برای اعلام نظر به صحن علنی پارلمان ارجاع کنیم.

بدری با بیان اینکه حدود 80 هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد، عنوان کرد: برای اتمام این پروژه‌ها 600 هزار میلیارد تومان نیاز است که باید با مشارکت بخش خصوصی فکری درباره آنها انجام داد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار؛ 2 شهریور1398،کدخبر:2039000 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
باید اینطور گفت گه چقد پروژه تکمیل شده هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین