پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۴۷۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از ادامه مذاکرات آمریکا با اتحادیه اروپا درباره تشدید تحریم ها علیه ایران به خاطر برنامه موشکی و سیاست خارجی تهران خبر داده است.
شعارسال: پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه در سخنانی در یک کنفرانس در امارات متحده عربی گفت: ایالات متحده در حال مذاکره با اتحادیه اروپا درباره تشدید تحریم ها علیه ایران به خاطر برنامه موشکی و سیاست خارجی تهران است.

وی در سخنانی در ابوظبی ادعا کرد: جمهوری اسلامی به دنبال گسترش نفوذ خود در منطقه به قیمت لطمه زدن به متحدان آمریکا مثل امارات متحده عربی و عربستان سعودی است و باید به واسطه تحریم ها مهار شود.

رایان در ادامه به ضرب الاجل 120 روزه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به کنگره و اتحادیه اروپا برای اصلاح توافق هسته ای با ایران اشاره کرد و مدعی شد: به موارد نقض مربوط به آزمایش های موشکی ایران نگاه کنید، به رفتارهای ایران در منطقه نگاه کنید، نگاه کنید که ایرانی ها در سوریه چکار می کنند، نگاه کنید آنها در یمن چه اقداماتی انجام می دهند.

وی افزود: از نظر اقتصادی می توانیم اقدامات بیشتری انجام دهیم. ما همراه با متحدان مان ابزارهایی در اختیار داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم... مذاکره درباره تشدید تحریم ها و تلاش برای مشارکت دادن اروپایی ها از جمله این ابزارها به شمار می رود.

رویترز نوشت: ترامپ هشدار داده است که آمریکا دیگر حاضر به تبعیت از مفاد توافق هسته ای نیست. بریتانیا، فرانسه و آلمان مذاکراتی را درباره یک طرح آغاز کرده اند تا ترامپ را درباره آزمایش های موشکی ایران و اقدامات منطقه ای تهران راضی نگه دارند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار6بهمن 1396، کدخبر: 1638446،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین