پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۵۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
ساخت درمانگاه مرحوم سیدابراهیم حسینی، پدر شهید سیداحمد حسینی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال به اتمام رسید.

شعار سالاحداث درمانگاه مرحوم سیدابراهیم حسینی، پدر شهید سیداحمد حسینی به اتمام رسید و امروز طی مراسمی با حضور مردم و مسؤولان از دست‌اندرکاران ساخت این مجموعه درمانی تجلیل شد.

سیدحسین حسینی نیکوکار و بانی احداث این درمانگاه اظهار داشت: خدای را شاکرم که به من توفیق داد تا بتوانم با ساخت این مجموعه درمانی قدمی خیر در مسیر خدمت به مردم را بردارم.

وی افزود: هر انسانی بخواهد برای خداوند خدمت کند، باید از طریق کمک به همنوعان و خلق به رضایت خداوند برسد و من این بنای خیر را برای خدمت‌رسانی به مردم ساخته‌ام تا بخشی از کمبودهای درمانی شهرستان برطرف شود.

این خیر حوزه سلامت عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده است هر کار خیر 10 برابر پاداش دارد و متمکنان باید بدانند چه سودی بالاتر از این که با خداوند معامله کنیم.

حسینی گفت: این مجموعه درمانی را که 3 هزار مترمربع زیربنا دارد به نام پدرم مرحوم سیدابراهیم حسینی بنا کردم و برای ساخت آن بیش از 50 میلیارد ریال هزینه شده است.

 این خیر و نیکوکار سیرجانی تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال در بخش‌های درمانی، فرهنگی و مسجد کمک کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 5بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۰۵۰۰۱۰۴۷، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
واقعا همونطور که نماینده ای از خیرین برای ابادانی شهر درخواست کرده بود مگه اینکه همین خیرین به داد مردم برسن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین