پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۹۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
ریاست دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان گفت:افتتاح بیمارستان ۲۱۶ تختخوابی سیرجان با حضور وزیر بهداشت به بهرداری می رسد تا بتواند در کنار بخش هایی که از بیمارستان امام رض(ع) باقی می ماند خدمات قابل توجهی را به مردم ارائه دهد.

شعار سال: ریاست دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت : در سال گذشته کاملا از دانشکده علوم پزشکی کرمان مستقل شدیم و امسال بودجه و اختیار تامین نیروی انسانی مستقل را داریم که اتفاق مهمی برای دانشکده علوم پزشکی سیرجان می باشد.
دکتر محمدی در ادامه مراسم اذعان داشت: افتتاح بیمارستان ۲۱۶ تختخوابی سیرجان در هفته سلامت وبا حضور وزیر بهداشت به بهرداری می رسد تا بتواند در کنار بخش هایی که از بیمارستان امام رضا(ع) باقی می ماند خدمات قابل توجهی را به مردم ارائه دهد.
در ادامه این مراسم دکتر نصرالله پور با اشاره به افزایش ردیف بودجه ای دانشکده علوم پزشکی سیرجان درسال جاری گفت : به دنبال آن هستیم که شاخص های بهداشتی درمانی شهرستان را ارتقا دهیم و با افزایش رشته های دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی بتوانیم در آینده ای نه چندان دور آن را به دانشگاه تبدیل کنیم.
قائم مقام دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان اظهار داشت: با افتتاح بیمارستان جدید فرصت اشتغالزایی برای ۶۵ نیروی خدماتی، ۱۱ نیروی پشتیبانی و ۱۱ نیروی تاسیساتی فراهم می شود که اقدام چشمگیری در راستای شعار امسال می باشد و همچنین در بحث تجهیزات پزشکی اقدامات خوبی از جمله تزریق ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام رضا و ۱/۵ میلیارد تومان هزینه تعمیر و بازسازی به بیمارستان شده است.

وی از احداث کلینیک هایی در سطح شهر خبر داد و گفت :خیرین در احداث کلینیک های تخصصی کمک شایانی به ما کردند و یک کلینیک با هزینه ۴ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۸۰% در بیمارستان امام رضا(ع) در حال احداث است و کلینیک دیگری در بلوار نماز و با پیشرفت ۴۰ درصدی و به صورت کاملا دولتی در دست ساخت است و همچنین به دنبال توسعه زایشگاه کوثر هستیم تا در سطح استان اولین شهرستانی باشیم که مجوز بیمارستان تک تخصصی را دریافت می کند.
دکتر رضوی بیماری های غیر واگیر را عامل اصلی مرگ و میر در شهرستان عنوان کرد و گفت: اگر اصلاح سبک زندگی صورت پذیرد بیماری هایی چون سرطان، بیماری های قلبی عروقی،دیابت و بیماری های تنفسی نمی توانند جان همشهریان را به خطر بیندازند.
وی از برنامه های متنوع هفته سلامت خبر داد و گفت: در این هفته در دو زمینه دانشجویی و دانش آموزی همایش سفیران سلامت را خواهیم داشت و نواختن زنگ سلامت در مدارس و همایش شادمانی اصیل،جشنواره شب های سلامت و راه اندازی دو دستگاه اتوبوس با شعار نویسی هفته سلامت، تست قند و فشار خون همشهریان و ارائه مشاوره های رایگان در بحث تغذیه سالم و بهداشت روان از جمله برنامه هایی است که توسط دانشکده علوم پزشکی در هفته سلامت اجرا خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سیرجان خبر، تاریخ 2 اردیبهشت 96، کد مطلب: 43224: www.sirjankhabar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین