پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۰۵۸
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
با دعوت دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت اواخر خرداد ماه جهت افتتاح بیمارستان جایگزین شهید باهنر به کرمان سفر می‌کند.

شعار سال: دکتر محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کرد با توجه به پیگیری های انجام شده و تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و وزارتخانه، راه اندازی بیمارستان جایگزین شهید باهنر کرمان سریعتر انجام گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت 300 تختخوابی این بیمارستان که با هزینه 400 میلیارد تومان و با متراژ 30 هزار مترمربع دیده شده است،می‌تواند تقاضای زیادی از مردم استان را پوشش دهد و باید هرچه سریعتر راه اندازی شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تشکر از زحمات دکتر هاشمی وزیر سابق بهداشت و دکتر نمکی وزیر فعلی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کرد، قبل از افتتاح بیمارستان جایگزین شهید باهنر طلب پیمانکاران این پروژه پرداخت شود که گزارش آن طی نامه ای به وزیر ارائه شد.

پورابراهیمی در ادامه این نشست تجهیز باقیمانده ساختمان بیمارستان جدید شهید باهنر را نیز مورد اشاره قرار داد که وزیر بهداشت با این دو درخواست موافقت کرد و دستور آن را به معاونت اداری مالی وزارتخانه جهت انجام سریع اقدامات مربوطه صادر کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه تسریع در راه اندازی کارخانه پلاسمای خون کرمان را با توجه به اینکه سالها کلنگ زنی شده خواستار شد و گفت: طی سال های گذشته اقدامات ناچیزی در مورد این پروژه انجام شده و ادامه کار با این سرعت مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

پورابراهیمی با گلایه و انتقاد از پیشرفت پایین کارخانه پلاسمای خون مطرح کرد: در صورتی که سرمایه گذار نتواند براساس زمابندی اعلامی به برنامه ها و تعهدات خود عمل کند از وزیر بهداشت درخواست می کنیم این پروژه را به مجموعه جدید واگذار کند تا این مسئله مهم که برای کشور حائز اهمیت است سریعا عملیاتی شود تا هم مانع خروج ارز از کشور شود و هم نیاز داخل کشور را پاسخ دهد و جنوب شرق مرکز فراورده های خونی در کشور قرار گیرد.

دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست از همکاری دکتر پورابراهیمی و کمیسیون اقتصادی مجلس در ارتباط با حل مشکل مالیات بر ارزش افزوده و سهم وزارت بهداشت درمان جهت ارائه خدمات تشکر کرد.

وزیر بهداشت در ادامه اعلام کرد: در روزهای پایانی خردادماه و یا ابتدای تیرماه جهت افتتاح بیمارستان جایگزین شهید باهنر به کرمان سفر می‌کند.

نمکی همچنین در خصوص راه اندازی کارخانه پلاسمای خون در کرمان عنوان کرد: از این پروژه حمایت می کنیم و باید در راه اندازی کارخانه ترسیع شود و پیگیری می کنیم که اگر سرمایه گذار نتواند براساس زمانبندی عمل کند حتما موضوع جایگزینی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 19 خرداد 98، کد مطلب: 98031908132:www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین