پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
فرماندار چالوس گفت: در شهرستان به دنبال ایجاد سالن ورزشی و پارک ویژه بانوان هستیم که امیدواریم در صورت مساعدت متولیان امر این مهم محقق شود.
شعارسال: محمدناصر زندی ظهر پنجشنبه 26 آذرماه در جلسه شورای اداری این شهرستان، با تأکید بر ضرورت ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست و بد سرپرست خانوار افزود: خوشبختانه اداره کل امور بانوان تاکنون اقدامات خوبی را به‌ویژه در حوزه تسهیلات و آموزش داشته که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به آغاز بکار دبیرخانه‌های ستاد انتخابات در کشور گفت: با توجه به اهمیت موضوع، توقع ما از مدیران دستگاه‌های اجرایی این است که در ایجاد بستر مناسب و مقدمات برپایی انتخاباتی باشکوه، همکاری لازم را با متولیان امر داشته باشند.

زندی بابیان اینکه رفتار همه ما مسئولان باید به‌گونه‌ای باشد که سلامت انتخابات و بی‌طرفی ما حفظ شود تصریح کرد: مسئولان از اظهارنظر در خصوص کاندیداها و تبلیغات انتخاباتی به‌گونه‌ای که تداعی شود آن دستگاه قصد دخالت در انتخابات دارد جدا خودداری کنند، قطعاً مشاهده چنین رفتاری پذیرفتنی نیست و هر مسئولی بخواهد برای کاندیدایی تبلیغ کند از پست و مسئولیت خود کنار برود.

وی با تأکید بر اینکه مردم سرنوشت کشور را با انتخابی که انجام می‌دهند مشخص می‌کنند تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم رعایت قانون را در سرلوحه کار خود قرار دهیم. اگر مردم بدانند ما حرمت آن‌ها و رأیشان را نگاه می‌داریم قطعاً حضوری پرشوری را در انتخابات خواهند داشت.

زندی افزود: بر اساس قانون همه دستگاه‌های دولتی و حتی عمومی موظف هستند که امکانات خود را چه به لحاظ ماشین‌آلات و نیروی انسانی و امکانات دیگر در اختیار مجریان انتخابات قرار بدهند. به‌ویژه ماشین‌آلات کمک دار برای مناطق کوهستانی که این امر می‌طلبد دستگاه‌ها نسبت به سرویس این خودروها اقدام کنند.

فرماندار چالوس در ادامه با اشاره به برپایی برنامه‌های فرهنگی هنری، همایش‌ها و کلاسهای ویژه خانواده و بانوان در سطح شهرستان گفت: با توجه به موقعیت غرب استان و حضور مسافران و گردشگران و تعارض فرهنگی در این خصوص، آسیب‌پذیری در حوزه خانواده بیشتر است که ضرورت دارد کارهای بزرگ‌تری را در این راستا به اجرا درآوریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دریا، تاریخ جمعه 27 آذر 1394، کد مطلب: ـ، www.daryanews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
ایجاد بشه فک کنم یه 10 سالی بکشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین