پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۳۷۳
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴
مسعود خوانساری در حاشیه اولین همایش آموزشی بین‌المللی مدیریت پروژه در صنعت حفاظت الکترونیک گفت: رقم بدهی انباشته دولت به بخش خصوصی قابل توجه است که پرداخت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان آن از بودجه کل کشور به صحن علنی مجلس رفته است.

شعارسال: مسعود خوانساری در حاشیه اولین همایش آموزشی بین‌المللی مدیریت پروژه در صنعت حفاظت الکترونیک گفت: رقم بدهی انباشته دولت به بخش خصوصی قابل توجه است که پرداخت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان آن از بودجه کل کشور به صحن علنی مجلس رفته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین رقم این بدهی مربوط به بنگاه‌های تجهیزات پزشکی و دارو است، افزود: ۵۰ هزار میلیارد تومان از این بدهی به بنگاه‌های صنعتی، تولیدی، دارویی و پیمانکاران بخش خصوصی پرداخت خواهد شد. رئیس اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: اختصاص این اعتبار از طریق پرداخت بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی و پرداخت بانک مرکزی به دولت انجام می‌شود. به این ترتیب با پرداخت این بدهی امکان ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در کشور فراهم خواهد شد. پیش از این وزیر اقتصاد خبر داده بود که دولت قصد دارد بخشی از بدهی خود به بخش خصوصی را با بدهی بخش خصوصی به بانک‌ها تهاتر کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار: 14بهمن1396 ، کدخبر: 3349009 : www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین