پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۴۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
رییس جمهور با بیان اینکه 900 مگاوات برق با افتتاح طرح های روز گذشته به استان کرمان اضافه شد و استان کرمان به صادر کنندگان برق تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و 700 طرح در بخش کشاورزی در سراسر استان کرمان افتتاح شد.

شعار سال: رییس جمهور با بیان اینکه 900 مگاوات برق با افتتاح طرح های روز گذشته به استان کرمان اضافه شد و استان کرمان به صادر کنندگان برق تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و 700 طرح در بخش کشاورزی در سراسر استان کرمان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پیش از ظهر جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان گفت: مردم کرمان مردمانی پر لطف و محبت هستند.

وی از افراد تلاشگر برای آبادانی کشور تشکر کرد و افزود: وظیفه داشتیم مشکلات و حرف های مردم مناطق زلزله زده را بشنویم و طرح هایی که آماده افتتاح بودند را افتتاح کردیم و ضمن آن به طرح هایی قابل اجرایی توجه کردیم.

رییس جمهور ادامه داد: در استان کرمان در دیروز و دیشب بیش از 10 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه افتتاح شد و طرح های بسیار مهم در سیرجان و گل گهر و در مس سرچشمه و همچنین در سایر نقاط استان به افتتاح رسیدند.

وی با بیان اینکه 900 مگاوات برق با افتتاح طرح های روز گذشته به استان کرمان اضافه شد و استان کرمان به صادر کنندگان برق تبدیل شده است افزود: حدود یک هزار و 700 طرح در بخش کشاورزی در سراسر استان کرمان افتتاح شد.

روحانی با بیان اینکه روز گذشته عملیات راه آهن سیرجان کرمان آغاز شد و امیدواریم تا پایان دولت این طرح اجرایی و عملیاتی شود، تصریح کرد: انتقال آب از جنوب به کرمان از دیگر طرح ها بود و امیدواریم آب به سیرجان تا پایان دولت دوازدهم برسد، همچنین طرح های گردشگری مربوط به پارک گردشگری ملی امیدواریم هر چه سریعتر اجرایی شود.

وی به بازدید خود از مناطق زلزله زده اشاره و خاطرنشان کرد: در چهره مردم این مناطق صبر، استقامت و امیدواری وجود داشت با اینکه خانه برخی از آنها به صورت کامل و یا قسمتی از آن تخریب شده بود.

رییس جمهور از اسکان دایمی ساکنان مناطق زلزله زده تا پایان تیرماه سال 97 خبر داد و بیان کرد: مردم مناطق زلزله زده از خدمات انجام شده راضی بودند اما دولت حمایت خواهد کرد تا منازل آن ها در سال آینده تحویل داده شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار 13 بهمن 96، کد مطلب: 391640، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
کلا تو ایران همه شهر های صادر کننده تو خود اون چیز محرومن..امیدارم کرمان تو برق محروم نشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین