پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۴۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از کشف 8 فرار مالیاتی در سالجاری در استان خبر داد و گفت: 8 بازرگان که در استان همدان واردات داشته اما اظهارنامه مالیاتی را ارائه نداده بودند، شناسایی شدند.

شعارسال: مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از کشف 8 فرار مالیاتی در سالجاری در استان خبر داد و گفت: 8 بازرگان که در استان همدان واردات داشته اما اظهارنامه مالیاتی را ارائه نداده بودند، شناسایی شدند.

محمد دلشادی ، با تأکید بر اینکه کماکان به دنبال کشف فرارهای مالیاتی در استان هستیم، اظهار کرد: مجموع مالیات این 8 بازرگان 15 میلیارد تومان بوده که براساس مستندات گمرک تشخیص داده شده اما هنوز وصول نشده است.

وی تصریح کرد: همچنین در سالجاری 6577 واحدیابی فیزیکی و 1160 واحدیابی الکترونیکی برای شناسایی فرارهای مالیاتی انجام گرفته که هنوز منجر به تشخیص نشده و در دست بررسی است تا مشخص شود چه تعدادی مشمول و یا معاف از مالیات هستند.

دلشادی با بیان اینکه به دنبال فعالان اقتصادی که اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه نداده‌اند، هستیم، افزود: بیشتر این فعالان اقتصادی ساکن استان‌های دیگر بودهو با کارت بازرگانی در همدان فعالیت اقتصادی دارند که تشخیص و کشف فرارهای مالیاتی کماکان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مالیات مصوب استان در سالجاری 440 میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: در 10 ماهه امسال 358 میلیارد تومان معادل 82 درصد از درآمد مالیاتی استان وصول شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان درباره مصوبه مجلس شورای اسلامی در زمینه معافیت مالیاتی کارمندانی که کمتر از 2 میلیون و 300 هزار تومان دریافت می‌کنند، اظهار کرد: این طرح هنوز مصوب نشده است اما سال گذشته کارمندانی که تا سقف 2 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کردند، مشمول معافیت مالیاتی بودند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1396، کدخبر: 54036، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
فرار های مالیاتی و وقت نگذاشتن برای پیدا کردنشان سبب کسری بودجه در اینده ی نچندان دور خواهد شد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
همینها هستن که باید مالیات بدن
وگرنه کارمندا و کارگرا و ... که هنوز پول نگرفته مالیات گرفته میشه ازشون
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
انقدر در کشور داره از این فرار ها رخ میده که کسی حواسش نیست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین