پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۸۵۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه نسبت به اعلام نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر حذف نکردن یارانه پردرآمدها در سال 97 واکنش نشان داد.

شعارسال : غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در واکنش به توئیت رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه شیوه پرداخت یارانه‌ها در سال 97 تغییری نمی‌کند، گفت: تغییر در روال پرداخت یارانه و حذف 34 میلیون نفر خواست دولت بوده است.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با دولت داشتیم رئیس جمهور خواستند تا مجلس اختیارات بیشتری به آنها برای بررسی و حذف افراد یارانه بگیر ارائه کند که ما هم این اجازه را با نظر خودشان به آنها دادیم.

تاجگردون با تأکید بر اینکه اگر آنها این اجازه را نمی‌خواهند از آنها پس می‌گیریم، بیان کرد: نمی‌دانم چرا آقای نوبخت چنین حرفی زده، در صورتی که حذف یارانه‌بگیران و اقشار ثروتمند درخواست خودشان بوده است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 با بیان اینکه حذف یارانه اقشار پر درآمد خواست مجلس و دولت بوده است، گفت: ما در کمیسیون تلفیق حتی آن سندی را که دولت برای حذف 34 میلیون نفر در نظر گرفته بود،انجام ندادیم و تنها اعلام کردیم دولت برای سرک کشیدن به حساب‌های افراد برای شناسایی اقشار پردرآمد، به حساب روستاییان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین اقشار کم درآمد کاری نداشته باشد.

شایان ذکر است، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرده بود دولت برای حذف یارانه نقدی نمی‌تواند جیب 80 میلیون نفر را بگردد، لذا تا زمانی که فرمولی برای حذف پردرآمدها تعریف نشود، پرداخت یارانه‌ها در سال 97 تغییری نمی‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1396، کدخبر: 6426951، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
مشخص بود دیگه دولت توان پرداخت یارانه به همه اقشار جامعه رو نداره
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
دولت داره تو سایه یه سری کارارو انجام میده که اگه مردم بفهمن از رای هاشون پشیمون میشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین