پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ مجلس شورای اسلامی گفت: خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان باشد مشمول دریافت یارانه می‌شوند.

شعار سال: محمد فیضی اظهار داشت:خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از دو میلیون و 300 هزار تومان باشد مشمول دریافت یارانه می‌شوند و برای این خانوارها در سال 97 یارانه واریز خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 بیان کرد: براساس تصمیم امروزکمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97 تمامی مددجویان و افراد تحت پوششکمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، تمامی جمعیت روستایی ایرانو نیزخانوار‌های شهری کم‌درآمد با تشخیص دولت» در سال آینده یارانه نقدی در یافت می کنند.

وی گفت: بر این اساس افرادی که مشمول این گروه‌هایی مشخص شده قرار ندارند یارانه نقدی در سال 97 به آنها تعلق نمی‌گیرد که از این طریق می‌توان با استفاده از این اعتبار در راستای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر در کشور گام برداشت.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شده تا یارانه به اقشاری که نیازمند بوده و سط درامدی پایینی دارند اختصاص یابد که امیدواریم با اجرای این مهم بتوانیم شاهد رضایتمندی این اقشار و پیشرفت هر چه بیشتر در کشور باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 9 بهمن 96، کد مطلب: 1641627: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین