پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۰۸۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
جمعی از نمایندگان مجلس طی پیشنهادی قصد دارند رقم 41 هزارمیلیارد تومان را برای یارانه نقدی مطرح و رای نمایندگان را برای آن اخذ کنند.

شعارسال: دیوان محاسبات کشور مدتی قبل طی گزارشی رقم درآمد دولت از محل هدفمندی یارانه‌ها را 89 هزار میلیارد تومان در سال 95 و 102 هزار میلیارد تومان در سال 96 اعلام کرده بود.

بر طبق این گزارش و رقم اعلامی در آن، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی پیشنهادی که قرار است در حین بررسی بودجه آن را ارائه کنند، رقم 41 هزار میلیارد تومان را برای یارانه نقدی مطرح خواهند کرد.

این نمایندگان معتقدند که می‌توان رقم یارانه نقدی را از محل افزایش درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها بالا برد که در نهایت با تصویب آن یارانه خانواری در سال آینده حذف نشود.

بر اساس این گزارش بخش مربوط به هدفمندی یارانه‌ها در بودجه 97 به احتمال فراوان در نشست فردای (شنبه) مجلس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت که بر این اساس پیشنهاد مذکور در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1396، کدخبر: 13961127000445، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
مگه نمیفتن مردم ثروتمند میشن که دیگه یارانه نگیرن؟
چی شد پس
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
اشتباه دولت قبل این بود که فکر میکرد با اختصاص یارانه سوخت و حامل های انرژی سعی در کاهش مصرف داشته باشه ولی اینکار تورم را بدشت بالا برد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین