پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۸۹۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
جعفر سبحانی،افزود که بلوک قابل واگذاری شرکت بیمه البرز درشرایط فعلی دو خریدار جدی دارد اما اوازاعلام جزییات بیشتر پیرامون این دو خریدار،خودداری کرد.

شعار سال: سخنگوی سازمان خصوصی‌ سازی،علت به فروش نرفتن بلوک بیمه البرز در مزایده امروز تالار شیشه ای بورس را ناشی از عدم ارسال به موقع مدارک خریداران این بلوک برشمرد و خبر داد که ظرف ده روز آینده نامه عرضه دوباره سهام شرکت بیمه ای مذکور برای واگذاری منتشر خواهد شد.

17.34 درصد سهم دولت در شرکت بیمه البرز امروز با ارزشی بالغ بر 884 میلیارد و 425 میلیون ریال به صورت بلوکی در بورس عرضه شدکه این عرضه به دلایلی ،منجر به فروش بلوک این شرکت بیمه ای نشد.

ازقرار معلوم،خریدار باید ضمن پرداخت 30 درصد ارزش آن به صورت نقد، بقیه رقم را در اقساط چهار ساله تسویه کند.

جعفر سبحانی افزود که بلوک قابل واگذاری شرکت بیمه البرز در شرایط فعلی دو خریدار جدی دارد اما او از اعلام جزییات بیشتر پیرامون این دو خریدار،خودداری کرد.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی، با بیان اینکه شرکت های خصولتی ازلحاظ قانون تجارت منعی برای حضور درمزایده ها و خرید سهام ندارند، تاکیدکرد که سازمان خصوصی سازی تلاش خواهد کردکه بخش خصوصی واقعی خریدار سهام های عرضه شده باشد که بر این اساس سهم بخش خصوصی از مزایده ها تا اکنون سه و نیم برابر رشد داشته است.

سبحانی توضیح داد که سهم بخش خصوصی در مزایده ها از زمان شروع فعالیت سازمان خصوصی سازی تا سال 92 حدود 17 درصد بوده حال آنکه این سهم اکنون به 69 درصد رسیده و سه و نیم برابر رشد داشته است.

وی، درباره عرضه بلوک سهام 18.84 درصدی دولت درشرکت بیمه آسیا درروز سه شنبه 17 بهمن ماه هم گفت که تا اکنون مشکلی برای این عرضه گزارش نشده است.

دولت 18.84 درصد در بیمه آسیا سهم دارد که ارزش این واگذاری بیش از 832 میلیارد و 123 میلیون ریال اعلام شده و خریدار باید 30 درصد آن را به شکل نقدی بپردازد و بقیه مبلغ در طی چهار سال قابل تسویه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نود اقتصادی، تاریخ 16 بهمن 96، کد مطلب: 2111588: www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
یکمی سهم دولت تو بیمه آسیا زیاد نیست؟!
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین