پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۵۸
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: عشایر با سبک زندگی مقاوم و پر از تلاش خود اسوه اقتصاد مقاومتی در کشور هستند.

شعارسال: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: عشایر با سبک زندگی مقاوم و پر از تلاش خود اسوه اقتصاد مقاومتی در کشور هستند.

آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما ظهر امروز در نشست با سران عشایر و رئیس و برخی از مسؤولان سازمان جهاد کشاورزی استان ، اظهار داشت: عشایر در سخت‌ترین شرایط و کم‌ترین امکانات در حال تولیدات مهم و اساسی در کشور هستند که باید الگوی بخش‌های تولیدی کشور قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: امام خمینی‌(ره) از ابتدای انقلاب بر عدم وابستگی به نفت و گاز تاکید داشتند و این نیازمند حمایت تولیدات دیگر در کشور است‌.

وی افزود: استان کرمانشاه ظرفیت‌های بسیاری در بحث تولید و اشتغال دارد که برجسته‌ترین آن استعداد کشاورزی و دامداری است که باید مسؤولان با جدیت بیشتر به آن بپردازند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1396، کدخبر: 13961118001047، www.kermanshah.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین