پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۲۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برتوجه به فرهنگ و جوانان به عنوان دغدغه رهبری تاکید کرد و گفت: امروز جهان غرب در مقابل فرهنگ آسمانی و الهی ما ایستاده است.

شعار سال: آیت الله مصطفی علما امروز دوشنبه در آئین تکریم از حجت الاسلام ایوبی امام جمعه سابق کنگاور و انتصاب حجت السلام لروند امام جمعه جدید این شهرستان، گفت : امام جمعه روح هر شهر است و یکی از الطاف انقلاب اسلامی اقامه نماز جمعه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در اهمیت نماز عبادی وسیاسی جمعه گفت : نماز ها بود که هشت سال دفاع مقدس را اداره و مقدرات جنگ را عوض می کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری فرهنگ و توجه ویژه به نسل جوان است و امروز جهان غرب در مقابل فرهنگ آسمانی و الهی ایستاده است و وظیفه ما و شما قرار دادن ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام است.

وی افزود : همگان کنگاور را به تدین و انقلابی بودن می شناسند و کنگاور شهر آیت الله حاج آقا بزرگ، شهر شهید والامقام آیت الله بهاءالدین عراقی و حاج آقا بزرگ که ضامن تدین و اخلاق مردم و اهل ذکر و تقوی الهی بود.

امام جمعه کرمانشاه از فعالیت های ارزنده حجتالاسلام ایوبی که ۹ سال امامت نماز جمعه در این شهرستان را بر عهده داشت تقدیر و برای امام جمعه جدید حجت السلام لروند نیز آرزوی توفیق روز افزون کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: که همه مردم و مسئولین و علماء با امام جمعه جدید شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:4071728، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین