پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۰۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
طی جلسه ای با مدیران عامل خانه تئاتر، سینما و موسیقی، مقرر شد مالیات بر ارزش افزوده از بلیت تئاتر، سینما و موسیقی حذف شود.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، طبق نامه شماره ۳۴۷۲/۲۶۰/ص به تاریخ ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۶ در پی جلسه ای که با موضوع بررسی مشکلات و ابهامات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده در حوزه تئاتر، سینما و موسیقی با حضور اصغر همت، منوچهر شاهسواری و حمیدرضا نوربخش مدیران عامل خانه های تئاتر، سینما و موسیقی با محمد مسیحی معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شده بود، مقرر شد اشخاص حقیقی که با موضوع فعالیت تئاتر، فیلم و موسیقی فعالیت می کنند به عنوان مودی، مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده نشوند و نیازی به ثبت نام، مطالبه مالیات، عوارض ارزش افزوده و تسلیم اظهارنامه ندارند.

بنابراین از این پس مالیات بر ارزش افزوده از بلیت تئاتر، سینما و موسیقی حذف خواهد شد.

طبق این نامه، سازمان امور مالیاتی آمادگی خود را برای حداکثر مساعدت قانونی برای تقسیط بدهی اصل مالیات و عوارض و بخشودگی جرایم حوزه تئاتر، سینما و موسیقی اعلام کرده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18بهمن1396، کدخبر: 4222092: www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متاسف
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
عوضش مالیات واحدای تولیدی رو بیشتر میکنن تا زود تر از پا در بیان
چی میشه هنرمندا که اینقد پول درمیارن یکم مالیات بدن واقعا؟؟؟
الان سینما پیش قراول فرهنگیه یا خودش در نقش تخریب چی بازی میکنه؟؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
بسیار کار خوبی در تشویق مردم به سمت و سوی هنر است
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین