پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۹۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
رئیس انجمن صنفی جایگاه‌‌های اختصاصی، ۱۰ تا ۱۲ ساعت تاخیر برای انتقال وجه این صنف از سوی بانک مرکزی را رد کرد و افزود: در ابتدا انتقال با تاخیر دو ساعت بود و با تداوم آن به چهار ساعت نیز رسیده اما فراتر از این نبوده است.

شعار سال: ناصر رئیسی‌فردرئیس انجمن صنفی جایگاه‌های سوخت درباره مشکلات پیش روی جایگاه‌داران با اقدام بانک مرکزی به انجام تراکنش به صورت 24 یک بار، گفت: در تمام دنیا انجام تراکنش و پرداخت وجه به صورت آنلاین محاسبه می‌شود و در صورت فروش محصول نیاز است در همان زمان به پول دسترسی داشت و این عملیات از سوی بانک مرکزی توسط شبکه شاپرک با تاخیر دو ساعت نیز انجام شده است و بر اساس تصمیم اخیر به 24 ساعت خواهد رسید.


به گفته رئیسی فرد همچنان مشکل جایگاه داران با بانک مرکزی هنوز حل نشده اما به صورت کج دار و مریز در جایگاه های سوخت کارت از مردم گرفته می شود.

وی اظهار داشت: شرایط جایگاه‌داران با دیگر اصناف متفاوت است، ممکن است دیگر اصناف با فروش محصول نیازی به خرید در همان روز نباشد اما جایگاه‌داران باید روزانه با قیمتی که فرآورده را می‌فروشند از شرکت نفت نیز خرید و بعد از دو ماه تاخیر کارمزد دریافت کنند بنابراین نمی‌توانند وجوه اندوخته‌ای داشته باشند زیراکه نرخ فرآورده مورد نیاز گران است.

رئیسی فرد با شرایط موجود، انتقال وجه 24 ساعت تاخیر را جایز ندانست و گفت : اگر خرید توسط جایگاه‌داران صورت نگیرد مردم با مشکل مواجه می‌شوند و جایگاه‌داران در این شرایط از سوی شرکت مورد مواخذه قرار می‌گیرند.

وی با اشاره بر تداوم خدمات رسانی به مردم بیان داشت: جایگا‌ه‌داران به دلیل امر خدمات‌رسانی باید در این مورد از دیگر اصناف مستثنی باشد و مردم نیز به کشیدن کارت به جای پرداخت پول نقد عادت کرده‌اند.
رئیس انجمن صنفی جایگاه‌‌های اختصاصی، 10 تا 12 ساعت تاخیر برای انتقال وجه این صنف از سوی بانک مرکزی را رد کرد و افزود: در ابتدا انتقال با تاخیر دو ساعت بود و با تداوم آن به چهار ساعت نیز رسیده اما فراتر از این نبوده است.

وی درباره مشکلات جایگاه‌داران و همراهی مسئولین اظهار داشت: مسئولین در حد توان نیاز جایگاه‌داران را تامین کرده‌اند و طبق صحبت‌های انجام شده با وزارت نفت و شرکت‌ ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در بسیاری از مواقع یک الی دو تانکر به صورت امانی و اعتباری فرآورده را ارسال کردند؛ اما این روند نمی‌تواند ادامه‌ داشته باشد و باید مشکل جایگاه‌داران با تصمیم اخیر بانک مرکزی برای انجام تراکنش به صورت یک بار در 24 ساعت از ریشه مرتفع شود.

وی با اشاره بر نصب بنر توسط جایگاه‌داران با مضمون دریافت پول نقد به جای کشیدن کارت بیان کرد: تعداد محدودی از جایگا‌ه‌داران اقدام به دریافت پول نقد کردند و همیشه نیز نهایت همکاری را با مردم داشته‌اند و جنبه‌های خدمات‌رسانی آنها غالب بر نگاه‌‌های کاسبانه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 18 بهمن 96، کد مطلب: 1650213: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین