پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
تالاب "آق گل" در استان همدان "به‌طور کامل" خشک شده است. پیش از خشک شدن وسعت این تالاب بیش از ۸۳۰ هکتار و زیستگاه‌ ۴۶ گونه پرنده آبزی و کنارآبزی بوده است.

شعار سال: رئیس مرکز خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ایران آماری نگران‌کننده از وضعیت خشکسالی در ایران ارائه داده است. به گفته او ۹۴ درصد مساحت ایران دچار پدیده خشکسالی هواشناسی است که اولین مرحله از خشکسالی محسوب می‌شود. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در مصرف آب، از شروع فعالیت چهار گروه برای ترویج مصرف بهینه آب در کرج خبر داد. 

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست می‌گوید به‌جز مناطق حفاظت شده و پارک‌های ملی، محیط زیست کشور انباشته از پسماند، فرسایش و آلودگی است. او نسبت به مصرف ۱۱۰درصدی آب‌های تجدیدپذیر ایران هشدار می‌دهد. 

​​​​​​​رئيس سازمان حفاظت محیط زیست هشدار داد که ۷۰ درصد مشکلات کشور از آب است و بی‌توجهی به بحران آب می‌تواند ایران را نابود کند. او گفت که برخلاف گذشته موضوع آب در اولویت برنامه‌های سازمان حفاظت محیط زیست خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دکه، تاریخ انتشار 7 بهمن 96، کد مطلب: www.dakke.co


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین