پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۱۸
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
سرمایه گذار مجموعه تلویزیونی «شهرزاد» گفت: استفاده از تصویر «حسین شریعتمداری» در این سریال کاملاً سهوی بوده است و ما اجازه توهین به سردار قلم را به خودمان و کس دیگری نمی‌دهیم.

شعارسال : «سیدهادی رضوی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره استفاده از تصویر «حسین شریعتمداری» در قسمت هفدهم مجموعه شهرزاد گفت: متأسفانه یک اتفاق سهوی ما را دچار چالش کرد. این عکس متعلق به دورانی است که جناب آقای شریعتمداری در زندان بودند و اکنون نیز این تصویر در زندان عبرت موجود است.

وی ادامه داد: من و آقای فتحی شب گذشته متوجه این اشتباه شدیم و متاسفانه برخی از این اشتباه سوء استفاده کرده و طوری قلمداد کردند که ما خواسته‌ایم این بزرگ مرد انقلابی را جزو خلافکاران و توده‌ای‌ها نشان بدهیم. اما من به عنوان تهیه کننده سریال از این بابت عذرخواهی می‌کنم. من به عنوان کسی که شاگرد استاد عسگراولادی بوده‌ام، اجازه نمی‌دهم کسی به آقای شریعتمداری توهین کند.

رضوی تصریح کرد: ایشان ستون انقلاب و از مبارزینی است که از قبل از انقلاب مبارزه کرده و هنوز هم در راه انقلاب اسلامی مبارزه می‌کند و اتفاق روی داده در شهرزاد یک حماقت و اشتباه سهوی بود که روی داده است. اتفاقا آقای شریعتمداری از طرفداران پر و پا قرص سریال «شب دهم» بود و ما امروز قرار است برای عذرخواهی رسمی نیز حضورا خدمت آقای شریعتمداری برویم.

وی افزود: ما حتی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادیم که قسمت‌های آینده سریال را هم بازبینی کنیم و اگر این تصویر دوباره مورد استفاده قرار گرفته باشد را حذف کنیم. ما به هیچ عنوان توهین به جناب آقای شریعتمداری را برمی‌تابیم و اگر کسی قصد توهین به ایشان را داشته باشد، جلویش می‌ایستیم.

وی در پایان گفت: من به واسطه اشتباه صورت گرفته از آقای شریعتمداری و البته تمام طرفداران پر و پا قرص مجموعه «شهرزاد» عذرخواهی می‌کنم.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از
قائم آنلاین ، تاریخ انتشار سه شنبه 20 بهمن 1394 ، کد مطلب :50518 : www.qaemonline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین