پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
رییس کمیسیون روابط خارجی و حقوق بشر پارلمان اروپا، گفت:گفت و گوها بین پارلمان ایران و اروپا باید همچنان ادامه یابد به ویژه در حوزه سیاست خارجی کشورها و روابط میان پارلمانی که باید تقویت شود.

شعارسال: مک آلیستر، با اشاره به سفر برخی اعضای پارلمان اروپایی به ایران، گفت: به همراه 12 تن از اعضای اتحادیه پارلمان اروپایی به خاورمیانه سفر کردیم و در این جریان سفری به عربستان سعودی، کویت و ایران داشتیم.

رییس کمیسیون روابط خارجی و حقوق بشر پارلمان اروپا، افزود: با تعدادی از نمایندگان پارلمان ایران گفت و گو کردیم که گفت و گوی دوستانه ای بود و نظراتی دادیم از ابعاد مختلف و صحبت هایی درباره سیاست های خارجی کشورها داشتیم و موضع گیری هایی صورت گرفت که سعی کردیم موقعیت یکدیگر را درک کنیم.

وی با بیان اینکه رئیس اتحادیه پارلمان اروپایی سه هفته پیش دیداری با گروهی از پارلمان ایران داشت، ادامه داد: اکنون ما سفری به ایران داشتیم و در پی همان سفر توافق کردیم تا گفت و گوها را در سطوح کلان ادامه دهیم و این گفت و گوها به سطوح بالا ارتقا یابد.

رییس کمیسیون روابط خارجی و حقوق بشر پارلمان اروپا، تصریح کرد: امیدواریم این گفت و گوها همچنان ادامه یابد به خصوص در حوزه سیاست خارجی کشورها و روابط میان پارلمانی که باید تقویت شده و سفرهای دو جانبه میان پارلمان ایران و پارلمان اتحادیه اروپا ادامه یابد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 26بهمن1396 ، کدخبر: 370629: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین