پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۵۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
آئین تودیع و معارفه مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز با حضور مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران و مدیران ستادی این منطقه و برخی مدیران نفتی و گازی منطقه و مسئولین محلی و جمع کثیری از کارکنان و رؤسای واحدهای منطقه در مراسم با شکوهی در محل سالن فجر شهرک میانکوه برگزار و طی آن پیمان خضرایی به عنوان مدیر منطقه یک معرفی و از خدمات بلالی مدیر سابق منطقه یک، تقدیر به عمل آمد .

شعارسال: مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران ضمن تقدیر از خدمات شایسته بلالی و بیان خصوصیات مدیریتی وی، گفت: مهندس بلالی علاوه بر قانون مداری و پیگیر بودن، دارای خصایص ویژه و خاصی بودند که می بایست از دانش و اندوخته های چنین سرمایه هایی بعد از دوران بازنشستگی استفاده و از وجود آن ها بهره لازم را برد.

توکلی افزود : همه می بایست دست در دست هم و با همکاری یکدیگر بتوانیم اهداف نهایی شرکت انتقال گاز ایران که همانا انتقال ایمن، پایدار و پاک گاز طبیعی است را به سرانجام برسانیم .

وی در ادامه ضمن معرفی خضرایی به عنوان مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران گفت: وی از مدیران بسیار خوب در سطح شرکت انتقال گاز ایران می باشد و همکاری لازم با خضرایی را در رسیدن به اهداف سازمان و تعالی سازمانی خواستار شد. همچنین به لزوم تفکر سیستمی و انجام اقدامات بر اساس آن ها تأکید داشت.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، در ادامه ضمن بر شمردن منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان گفت: مدیر منطقه یک، می بایست نفرات شاخص و کلیدی را از دل سازمان شناسایی و در جهت ارتقاء سازمانی آن ها گام بردارد تا شرکت از لحاظ توانمندی به جایگاه واقعی خود برسد. وی از منطقه 1 به عنوان سازمان دارای تمدن غنی یاد کرد.

در این مراسم بلالی ، ضمن تشکر از مدیر عامل و مدیران شرکت انتقال گاز و همراهی و همکاری آن ها در مدت زمان تصدی مدیریت به ارایه گزارش از عملکرد خود در مدت زمان مدیریت پرداخت و از همه همکاران خود در منطقه یک تقدیر و تشکر نمود .

درادامه پیمان خضرایی، ضمن تجلیل از تلاش ها و زحمات مهندس بلالی و دیگر همکاران خود در این منطقه عملیاتی گفت: ان شاءالله با اراده و پشتکار و تلاش بیشتر بتوانیم در جهت نیل به اهداف بلند شرکت گام برداریم .

در پایان مراسم با اهداء هدیه و لوح یاد بود از تلاش ها و زحمات بلالی تقدیر و تشکر به عمل آمد .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شرکت انتقال گاز ایران ، تاریخ انتشار: 28بهمن1396، کدخبر: 862178: www.nigc-nigtc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
باید قدر عوامل اجرایی کارآمد را در هر سازمانی دانست و از تجربه های آنان جهت تربیت نیرو های انسانی بهتر برای همان سازمان استفاده کرد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
بله سرمایه هستن به شرط اینکه به عنوان مشاور ازشون استفاده بشه ...نه به عنوان مدیر اجرایی
با جایگزینی مدیران پیر با مدیرای جوون. ب راحتی میتونن کارکرد این وزارت خونه رو بالاتر ببرن
ا.ف75
لیلی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
نیروی انسانی با تجربه باید ارج نهاده شوند ولی نه برای کارهای جهادی چون کار جهادی نیازمند نیروی جوان است بلکه برای تربیت نیروی جوان که بتواند در شرایط سخت از عهده کارها بر اید
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین