پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۲۰۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
نماینده مردم بابل در مجلس در خصوص سه نرخی شدن قیمت بنزین گفت: مجلس نرخ‌گذاری نمی‌کند و تنها سیاست‌های کلان بودجه را ابلاغ می‌کند؛ در کمیسیون تلفیق و انرژی هم پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل‌های انرژی مورد موافقت قرار نگرفت.
شعارسال: حسین نیازآذری در ارتباط با پیگیری‌های مجلس برای بودجه سال آینده، اظهار کرد: سه هفته است که بودجه در صحن علنی در حال رسیدگی بوده و مجلس در ارتباط با وجوهات درآمدی بودجه اظهارنظر کرده است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بررسی هزینه‌های بودجه در برنامه کاری ما قرار دارد، تصریح کرد: بودجه رویکرد مناسبی دارد، چالش‌ها و مشکلاتی هم در روند رسیدگی وجود دارد که با تعامل دولت و مجلس توانستیم به بخشی از نیازمندی‌های کشور با توجه به شرایط موجود در راستای رفاه و معیشت مردم، مباحث مربوط به محیط زیست و تامین آب توجه مناسبی داشته باشیم.

نماینده مردم بابل در مجلس در ارتباط با سه نرخی شدن قیمت بنزین گفت: مجلس نرخ‌گذاری نمی‌کند و سیاست‌های کلان بودجه را ابلاغ می‌کند، اما در کمیسیون تلفیق و انرژی پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل‌های انرژی مورد موافقت مجلس قرار نگرفت و براساس روال قبلی ادامه می‌یابد.

وی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با مشکلات کشاورزان به ویژه فروش برنج که این روز‌ها برنج‌کاران با آن مواجه هستند، بیان کرد: مجلس نسبت به بخش کشاورزی حساسیت ویژه‌ای دارد، بحث واردات بی‌رویه و غیرضروری از مواردی است که نمایندگان حساسیت ویژه‌ای به این موضوع داشته و دارند و از دولت انتظار می‌رود که مدیریت مناسب داشته باشد.

نیازآذری خاطرنشان کرد: در ایام شب عید باید دولت زمینه‌سازی مناسبی برای دسترسی مناسب و ارزان محصولات کشاورزی را در برنامه کاری خویش قرار دهند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 3اسفند 1396، کدخبر: ۶۶۸۶۷۸، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
محصولات کشاورزی که در پایان بهش اشاره شد میخواستم یه چیزی در موردش بگم..ببینید اگر واقعا وضع داخل برامون ارجحیت بیشتری داره نسبت به خارج نباید واردات بی رویه محصولا کشاورزی رو داشته باشیم تا کشاورز خودمون فلج بشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
نرخ سوم دیگه چیه؟ مگه آزاد و غیر آزاد که با کارت سوخت میزدیم نبود دیگه اون سومیه از کجا در اومده؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین