پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۲۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
وزیر نیرو با بیان اینکه مؤثرترین و بزرگترین شیوه تأمین آب، مصرف صحیح آب موجود است و نباید توجه خود را تنها بر تامین آب های جدید بگذاریم گفت: باید هر چه زودتر از حالت یک جامعه بد مصرف در بخش آب و برق خارج شویم.

شعارسال:وزیر نیرو با بیان اینکه مؤثرترین و بزرگترین شیوه تأمین آب، مصرف صحیح آب موجود است و نباید توجه خود را تنها بر تامین آب های جدید بگذاریم گفت: باید هر چه زودتر از حالت یک جامعه بد مصرف در بخش آب و برق خارج شویم.

رضا اردکانیان در حاشیه آیین کلنگ‌زنی خط انتقال آب شرب کلان به پردیس گفت: موضوع بارورسازی ابر‌ها موضوع در دست اجرا و مطالعه است و باید در طول زمان به درصد مطمئنی از تأثیر این شیوه بر افزایش منابع آب رسید.

وی ادامه داد:هر چند هر روش و شیوه‌ای را مدنظر می‌گیریم، اما نباید فراموش کنیم که مؤثرترین و بزرگترین شیوه تأمین آب مصرف صحیح آب موجود است.

اردکانیان خاطر نشان کرد:اگر در یک قرارداد نانوشته‌ای همه ما توجه خود را بر تأمین آب‌های جدید بگذاریم و از اینکه چگونه آب موجود را مصرف می‌کنیم غافل شویم اگر همه آب‌های جدید هم جمع شوند مشکل ما را حل نخواهند کرد.

وی افزود: ما باید به شیوه‌های مصرف در بخش کشاورزی و سایر بخش‌ها توجه کنیم و آن را مورد بازبینی قرار دهیم و باید الگوی کشت مناسب را انتخاب کنیم.

به گفته وی، باید در مناطقی که نباید کشت‌های با آب‌بری زیاد داشته باشیم توسعه کشت دهیم.

وزیر نیرو افزود: ما اگر به این روش‌ها و شیوه‌ها توجه نکنیم و راجع به آن صحبت نکنیم و آئینه‌ای در مقابل خود قرار ندهیم که راجع به اینکه چگونه آب موجود را استفاده می‌کنیم همه طرح‌های جدید آب مثل شیرین کردن آب شور دریا، باروری ابر‌ها و آب‌های ژرف مشکل ما را حل نخواهند کرد.

وزیر نیرو اضافه کرد: باید هر چه زودتر از حالت یک جامعه بد مصرف هم در بخش آب و هم برق خارج شویم و اگر به این سمت حرکت کنیم آن اطمینان و آرامش و پایداری برای ما فراهم خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 4 اسفند 96،کدخبر: 668729 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
این هشدار رو به کی میدن؟ به خودشون؟به مردم؟ دقیقاااا به چه کسی؟ چرا کار همه شده هشدار دادن؟ کی عمل میکنید؟ایران داره تموم میشه!
ا.ف75
ناشناس
United States
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
من آبی گریبان گیر اکثر مناطق کشور شده است و این بدیهی است ، ولی وزارت نیرو نباید صرفا به اینکه کشور دچار کم آبی شده است اکتفا کند و برنامه های راهبردی برای رسیدگی به این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهد
ا.ح75
ناشناس
United States
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
به نظرم بیشتر از اینکه روی مصرف اب شهری کار بشه بهتره که روی مصرف اب کشاورزی در کشور کار بشه چون 90 درصد اب کشور در زمینه کشاورزی مصرف میشود
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین