پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۱۳
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
روزنامه ها امروز در صفحات نخست خود به بررسی ابعاد سقوط هواپیما در دنا و پرونده خیابان پاسداران پرداختند.

شعار سال: روزنامه جام جم تیتر زد : «بازگشت مسافران آسمان» و نوشت :بر اثر شدت برخورد، شناسایی پیکر سرنشینان هواپیما سخت است. از سوی دیگر با شروع بارش برف در منطقه، ظهر دیروز عملیات جستجوی اجساد مسافران متوقف شد و امدادگران محل را ترک کردند.

آرمان امروز آورد: «افشاگری درباره سقوط هواپیما» ، ایران نوشت: «عملیات انتقال اجساد در منفی30 درجه»، جوان تیتر«پیکار با دنا برای بازپس‌گیری پیکرها» را انتخاب کرد.

تشییع شهدای حادثه خیابان پاسداران بهانه ای برای طرح این موضوع در روزنامه های مختلف بود، روزنامه وطن امروز نوشت : «شهدای مماشات با اشرار» ،کیهان در گزارشی تحلیلی به این موضوع پرداخت و تیتر زد:«عملیات انتحاری «داعش- درویش»‌ها سرپوش بر کدام مسائل بود؟!» در این گزارش آمده است :پرتاب بمب دست ساز، قداره‌کشی و حمله اتوبوسی منجر به قتل به نیروی انتظامی به شیوه گروه های تروریستی نظیر داعش در برخی شهرهای اروپایی توسط داعش دراویش‌ها در حالی است که این جماعت خود را صلح طلب و مهربان و مهر پرور می نامند و ادعا می‌کنند سنت فرقه شان سنتی خشونت پرهیز است.

روزنامه جوان آورد: «خونخواهی مردم علیه حامیان خونریز فرقه ‌ای»، ایران تیتر زد: «پرونده خیابان پاسداران روی میز پیگیری»، در همین راستا روزنامه ایران به نقل از سخنگو دستگاه قضا نوشت: «سخنگوی قوه‌قضائیه: مجرمان خیابان پاسداران باید زودتر مجازات قانونی شوند».

در ادامه دیدارهای رئیس جمهور با دیپلمات ها از دیگر موضوعات مطرح شده در صفحات نخست جراید بود، روزنامه ابتکار تیتر زد:«ترافیک دیپلماتیک در تهران» و نوشت:«ابتکار از دیدار وزرای خارجه اسپانیا و هلند با روحانی، ظریف، شمخانی و ولایتی گزارش می‌دهد»، ایران آورد:«آمادگی ایران برای گفت‌وگو با اروپا درباره تقویت امنیت منطقه» ، جمهوری اسلامی نوشت:«دو یادداشت تفاهم همکاری میان ایران و اسپانیا امضا شد».

در ادامه روزنامه ها به موضوعات دیگری پرداختند که به آنها اشاره می شود :

روزنامه کیهان نوشت:«ایران را با FATF در شرایط تعلیق نگه ‌دارید این بهترین شرایط برای آمریکاست» و آورد: بعد از برجام، کشور به سطح بالای مذاکره با گروه ویژه اقدام مالی، به‌ منظور رفع مشکلات بانکی روی آورد که نتیجه آن، ارائه یک تعهد سطح بالای سیاسی برای اجرای «برنامه اقدام» از جانب ایران بود. با بررسی متن برنامه اقدام مشخص می‌شود که در صورت اجرای کامل این برنامه، عواقب جبران‌ناپذیری‌گریبان‌گیر کشور خواهد شد.

جمهوری اسلامی به نقل از وزیر بهداشت تیتر زد: «وزیر بهداشت: هیچ افزایش قیمت دارو نداشته ایم» و نوشت : وزیر بهداشت، بر افزایش نیافتن قیمت دارو در کشور تأکید کرد و گفت: البته با توجه به افزایش اخیر قیمت ارز، باید کمیسیون قیمت‌گذاری رفتار منطقی در زمینه قیمت‌گذاری دارو داشته باشد.

«بازپس‌گیری اموال نامشروع مسؤولان ضمانت اجرا می‌خواهد» تیتری بود که روزنامه جوان به آن پرداخت و آورد: اعضای خانه ملت یک‌بار دیگر در حال جمع‌آوری امضا برای بررسی و تصویب طرحی دو فوریتی تحت‌ عنوان طرح «اعاده اموال نامشروع مسؤولان» هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری پرواز خبر ، تاریخ انتشار 3اسفند 96، کدمطلب: 51588، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین