پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
محمد‌علی رامین از نزدیکان احمدی‌نژاد در دولت دهم در اظهارنظری سبک نگارش نامه‌های او را تقلیدی از بیانیه‌های مسعود رجوی خطاب به امام ‌خمینی(ره) علیه شهید بهشتی دانسته است.

شعارسال: محمد‌علی رامین از نزدیکان احمدی‌نژاد در دولت دهم در اظهارنظری سبک نگارش نامه‌های او را تقلیدی از بیانیه‌های مسعود رجوی خطاب به امام ‌خمینی(ره) علیه شهید بهشتی دانسته است.

روحانی به وظیفه اصلی خود عمل می‌کند؟

عزت‌ا... ضرغامی در کانال تلگرامی‌اش با عنوان «به لیلا حاتمی خرده نگیرید!» نوشته وقتی رئیس‌جمهور محترم در مقابل دیدگان حیرت‌زده میهمانان خارجی با تمسخر برخی اندیشمندان اسلامی، آن هم با مثال‌های سطحی و غیرمرتبط نسبت به یک دیدگاه خاص نظری، استفاده سوءسیاسی می‌کند، از خانم لیلا حاتمی چه انتظاری هست؟

ضرغامی در ادامه تصریح کرده فرق ایشان(روحانی) با خانم لیلا حاتمی این است که سخنان او، برخلاف رئیس‌جمهور، جدی گرفته نمی‌شود و متقابلا وظیفه اصلی‌اش که بازیگری است را خوب بلد است. حتی اگر نتواند کلمه protesters را به درستی تلفظ کند! وی در نهایت پرسیده: «آیا رئیس‌جمهور وظیفه اصلی خود که حل مشکلات معیشتی و رفاهی مردم است را به خوبی می‌شناسد و به آن عمل می‌کند؟!»

* تاراج اموال مردم توسط دو تابعیتی‌ها

جمعی از سرمایه‌گذاران در برخی مجتمع‌های گردشگری در نامه‌ای که توسط دانا منتشر شده، مطرح کرده‌اند: «دو برادر به نام‌های «ابوالقاسم. پ» و «منوچهر. پ» تحت عنوان سرمایه‌گذاری اقدام به احداث مجتمع‌های گردشگری کرده و پس از دریافت مبالغ هنگفتی تحت عنوان سرمایه‌گذاری از مردم و صدور چک‌های بلامحل از کشور خارج شده‌اند. پس از روند رسیدگی طولانی به پرونده نامبردگان در دستگاه قضا، حال که نوبت اجرای حکم فرا رسیده عملا به دلیل فرار متهمان به کشور آمریکا اجرای حکم تاکنون میسر نشده است.» در پایان این نامه آمده است: «از مسئولان قضایی و نظارتی انتظار می‌رود برای جلوگیری از تضییع حق مردم و همچنین جلوگیری از ادامه فعالیت‌هایی از این دست با اقدامی قاطع موجبات افزایش اعتماد عمومی به دستگاه‌های حاکمیتی را فراهم کنند.»

* تقلید محمود از مسعود

محمد‌علی رامین از نزدیکان احمدی‌نژاد در دولت دهم در اظهارنظری سبک نگارش نامه‌های او را تقلیدی از بیانیه‌های مسعود رجوی خطاب به امام ‌خمینی(ره) علیه شهید بهشتی دانسته. آن‌طور که معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم می‌گوید احمدی‌نژاد به دنبال انتقام از نظام به هرقیمتی است و خودش را مهیای طرد کامل از نظام کرده تا نقش یک اپوزیسیون تمام‌عیار را به عهده بگیرد. رامین که معتقد است احمدی‌نژاد به وعده فروپاشی نظام اسلامی و حمایت شیطان دل خوش کرده خاطرنشان می‌کند رئیس‌جمهور سابق یکجا راه را به خطا رفته و اشتباه وحشتناک او این است که اگر نظم نظام را متزلزل و موجبات تحریک احساسات مردم را برای ارضای زیاده‌خواهان جهانی فراهم کند او را به‌عنوان آلترناتیو نظام خواهند پذیرفت.

* وزرا کار یکدیگر را مختل می‌کنند!

سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی اخیرش با روزنامه «آفتاب یزد» با تاکید بر اینکه متاسفانه دولت از مجلس روزبه روز فاصله می‌گیرد، گفته اجازه دهید در این مساله یک نکته دیگر هم اضافه کنم و آن رقابت بین برخی از وزراست؛ اینکه برخی از آنها با تحریک مجلس و تطمیع بعضی افراد، کارهای یک وزارتخانه دیگر را مختل می‌کنند. به عبارتی عامل بعضی از فاصله‌های بین دولت و مجلس خود آنها هستند!

این عضو فراکسیون امید، تصریح کرده که بعضا احساس می‌شود که‌انگیزه قوی برای انجام کارها از سوی دولت وجود ندارد. وی همچنین تاکید کرده بعضا فکر می‌کنم مدیرانی که هم خسته و پیر شده‌اند و تعدادی هم آن اعتماد به‌نفس لازم را برای حل مشکلات، یا ندارند یا ما فکر می‌کنیم ندارند، باید کنار بروند.

* جریان اصلاحات گرفتار عملکرد دولت شده

عبدا... رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات،به «اعتماد» گفت: «به نظر من مشکلات خیلی پیچیده نیست بلکه ناتوانی در هماهنگ‌سازی اعضای دولت است که مشکلات را این‌گونه بزرگ می‌کند.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است اینکه مسئولان اجرایی در مقام منتقد وضعیت موجود سخن می‌گویند به این دلیل است که می‌خواهند ناکارآمدی خودشان را این‌گونه پوشش دهند و تاکید کرده دولت گوش شنوایی ندارد. سخنگوی دولت اصلاحات همچنین با تاکید بر اینکه «جریان اصلاحات گرفتار عملکرد دولت شده است»، تصریح کرده عدم تحقق شعارها باعث شده که امروز مردم از جنبش اصلاحی و اعتدالی روی برگردانند. مردم می‌گویند شما نه‌تنها به وعده‌های خود عمل نمی‌کنید بلکه حتی حاضر به پاسخگویی در مورد آن هم نیستید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار: 7 اسفند 1396، کدخبر: 16440، www.fdn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
اقای احمدی نژاد چنان ژست اپوزوسیونی گرفته که آدم احساس میکنه چهل سال است که برای جناح چپ داره کار میکنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین