پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۴۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید بدانیم قرارداد FATF به دنبال نابودی محور مقاومت است گفت: امروز بستن نبض محور مقاومت با هدف حذف نیروهای مدافع حق صورت می گیرد لذا تصمیم دارند با دست خودمان این هدف را محقق کنند.

شعار سال: پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی پیرامون موضوع قراردادهای اقتصادی و بین‌المللی در دستور کار دولت اظهار کرد: FATF ، قرارداد 2030 و موارد این‌چنین از طرح‌هایی هستند که ظاهری زیبا و باطنی بسیار قبیح دارند.

وی افزود: در این موارد چیزی که اعلام می‌شود با چیزی اعمال می‌شود کاملاً متفاوت است و ویترین زیبایی همچون مبارزه با پول‌شویی و جلوگیری از پول‌های کثیف به اقتصاد ملی و بین‌المللی برای آن‌ها طراحی‌شده است.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: وقتی‌که پشت پرده این موضوع بررسی می‌شود را مشاهده می‌کنیم که مدیریت فرمان در اختیار افرادی است که خودشان عامل اصلی تزریق پول‌های کثیف به اقتصاد کشور و بین‌الملل هستند. وی افزود: این دسته از افراد در قالب ظاهری زیبا اهدافی را مطرح می‌کنند اما چون معیار و ملاک موضوع توسط خودشان طرح می‌شود کاملاً موضوع تغییر پیدا می‌کند.

سروری تصریح کرد: به‌عنوان‌مثال می‌گویند نباید پول‌های کثیف وارد اقتصاد شود و نباید منابع مالی به دست تروریست‌ها برسد اما از طرفی خودشان تعریف می‌کنند تروریست کیست لذا همه ملت‌های مدافع حقوقشان را تروریست معرفی می‌کنند و هرکسی مخالف آن‌ها و اسرائیل باشد روریست قلمداد خواهد شد.

FATF در باطن تقویت تروریست و از بین بردن ظرفیت‌های مقاومت را هدف دارد

وی افزود: بر همین اساس حزب‌الله، انصار الله، سوریه، حشدالشعبی عراق و سپاه پاسداران تروریست شناخته می شوند یعنی درواقع FATF ظاهری ملیح و باطنی قبیح دارد و در باطن تقویت تروریست و از بین بردن ظرفیت‌های مقاومت را هدف دارد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز نوعی خود تحریمی در جامعه با امضای این قرارداد صورت می‌گیرد و باید منتظر باشیم که کشور نهاد مسلح خود را برای صیانت از امنیت و اقتدار و عزت تحریم و تضعیف کند.

وی افزود: امروز اگر این قانون مراحل اجرایی خود را طی کند همچون 2030 و همین موضوع خواهیم دید عزت و اقتدار کشور کنار گذاشته می‌شود.

دولت و مجلس باید با بصیرت برخورد کنند

سروری با بیان اینکه باید بدانیم قراردادFATF به‌عنوان تحریم نبض مؤثر مقاومت صورت می‌گیرد گفت: امروز بستن این نبض باهدف حذف نیروهای مدافع حق صورت می‌گیرد لذا تصمیم دارند با دست خودمان این هدف را محقق کنند.

وی افزود: دشمن هر حرکتی کرد نتوانست اقدامی مؤثر در این زمینه داشته باشند لذا به این جمع‌بندی رسیدند که بر اساس برجمی که قرار بود زیرساختی برای کاهش تحریم‌ها باشد امروز تبدیل به اهرمی برای از بین بردن ظرفیت‌های نظام اسلامی‌شده است.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن برای اینکه از برجام خارج نشود مواردی را تحمیل می‌کند که به دست خودمان مصوبه‌ای اجرا شود تا خروجی آن تحریم قدرتمندترین ظرفیت مقاومت اوست.

وی افزود: دولت و مجلس باید با بصیرت برخورد کنند؛ اینکه برخی فشارها این‌ها را مجبور کند تن به مصوباتی بدهند که مغایر با مافع ملی کشور است مجلس و دولت را در تاریخ در زمره کسانی قرار می دهد که منافع ملی کشور را درست درک نکردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی راه دانا، تاریخ انتشار 9 اسفند 96، کد مطلب: 1320951، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
محور مقاومت هرگز با این چیز ها آسیبی نخواهد دید تا زمانی که پول و حمایت را دارد. این سازمان تحت حمایت دولت های استکباری تشکیل شده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین