پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۹۹۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اجازه نمی‌دهیم که کاری را که کوفیان آن زمان با امام انجام دادند با رهبری انجام شود.
شعارسال: حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم بزرگداشت و تکریم شهدای مدافع حرم با بیان اینکه در سال ۵۸ امام روز پاسدار را روز ولادت امام حسین(ع) متناسب انتخاب کردند گفت: این انتخاب و این نامگذاری پیامی دارد و آن این است که امام خود پاسدارپرور بود و بر همین اساس روز مقدس سوم شعبان را به عناون روز پاسدار ا نتخاب کرد و با این نامگذاری کسانی را تربیت کرد که این گونه در برابر استکبار مقاومت می‌کنند و افتخار می‌آفرینند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه عاشورا و نهضت امام حسین فرهنگی و عاملی در جهت بقای دین بود تاکید کرد: امام حسین در روز عاشورا با آگاهی بر اینکه این حضور در میدان چه نتیجه‌ای در بر دارد گفت که می‌دانم که کشته می‌شوم اما می‌روم و می‌دانم کودکان و خانواده را اسیر کرده و آنها را می‌کشند آنها را با خود می‌برم و آگاهانه می‌روم. پاسداران ما نیز آگاهانه در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند و در میدان حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) گفت که من سر می‌دهم تا دین خدا سر ندهد و نمی‌گذارم که دشمنان اسلام فاتحه اسلام را بخوانند لذا ما تا قیامت مدیون امام حسین هستیم چرا که نگذاشت دین خدا از بین برود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: این همان فرهنگ و همان عاملی است که فلسفه وجودی این نهاد مقدس و این لباس مقدس بر آن نهاده شده است که هر روزه شهیدان را تقدیم اسلام و خدا می‌کند و می‌گوید که سر می‌دهم اما نمی‌گذارم انقلاب آسیب ببیند و می‌گوید من آمده‌ام با فداکاری و ایثار جانم را فدا کنم.

وی با بیان اینکه این عزیزان پیرو امام حسین هستند گفت: ما در کربلا یک امام حسین داشتیم و عده‌ای حسینی که برجسته‌ترین آ‌نها علمدار عاشورا است و عباس(ع) می‌گفت من از سر دادن و از دست دادن باکی ندارم و همیشه از دین خودم دفاع می‌کنم.

حاجی ‌صادقی ادامه داد: این عزیزان ما مانند امام حسین ارزان جان ندادند و شهادت آنها حیف شدنی نیست و نباید تصور بشود که آ‌نها از دست رفته‌اند چرا که در قرآن تنها کسی که می‌گوید به هدف آفرینش رسیده است شهید است و به هیچ عنوان به جا نیست که به خانواده آنها تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه شهید راه صد ساله را در یک لحظه طی می‌کند عنوان کرد: ما به شما خانواده‌های این شهیدان که در این راه پذیرفته شده‌اید افتخار می‌کنیم. حاجی صادقی با بیان اینکه امام حسین به قیمت بقای دین خدا سر داد و فرزند داد یادآور شد: اگر امروز می‌بینیم که انقلاب ۴۰ ساله و جبهه استکبار روز به روز عقب‌نشینی و رژیم صهیونیستی که می‌گفت نیل تا فرات را می‌خواهیم امروز نگران موجودیت خود شده است و آمریکا که می‌گوید انقلاب اسلامی مرگ تدریجی ما را رقم زده است به خاطر این است که انقلاب به برکت این شهیدان زنده مانده است.

وی خاطرنشان کرد: مثلث شوم سعودی‌ها، صهیونیست‌ها و آمریکا هر چه دارند در مقابل انقلاب انجام می‌دهند اما انقلاب چهار دهه عمر کرده و این افتخار نظام الهی است و در کجا در اسلام سراغ دارید که نظام الهی چهار دهه حکومت کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: شهید فقط زنده نیست و شهید به این خاطر که به پیشگاه خدا رسیده است زنده کننده و احیاگر است و شهید دیگران را زنده می‌کند و حیات‌بخش است و اگر انقلاب و نظام و رهبری با شجاعت و اقتدار در دهن استکبار می‌زند و انقلاب همچنان راه خود را می‌پیماید به دلیل این ایثارگری‌ها است و همه ما قدردان آنها هستیم.

حاجی صادقی ادامه داد: امروزه این شهیدان آمده‌اند و جنگ و تقابل ما با استکبار و رژیم و غده سرطانی صهیونیستی را به مرزها و به خاک‌های خودشان نزدیک کرده‌اند و به گونه‌ای که صهیونیست‌ها می‌گفتند ما روزی با سنگ فلسطینی‌ها مواجه بودیم اما انقلاب اسلامی ایران باعث شده این سنگ‌ها تبدیل به موشک بشود که گنبدهای رژیم اشغالی هم نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

وی گفت: صهیونیست‌ها روزی نیل تا فرات را می‌خواستند اما حالا می‌گویند خاک خود را هم نمی‌توانیم حفظ کنیم و رهبر انقلاب وعده می‌دهد که شما ۲۵ سال دیگر نابود خواهید شد و این رهبر بصیر است و علاوه بر اینکه پیش‌بینی‌هایش درست است پیشگویی‌هایش هم درست درمی‌آید. نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به دشمنان گفت: ما علاوه بر اینکه نخواهیم گذاشت شما هرگز این انقلاب را از بین ببرید بدانید که نخواهیم گذاشت حرکت توفنده انقلاب را به سمت هدفش ذره‌ای کم کنید چرا که از این شهیدان و ایثارگران بسیار داریم.

حاجی صادقی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آیا این افسوس ندارد که غربیان و دشمنان از منابع مسلمانان و آن هم در کشوری که خودش را خادم الحرمین می‌نامد بهره ببرد و تامین کننده منابع مالی مستکبرین باشد و بخواهد چراغ اسلام را خاموش کند.

وی ادامه داد: سپاه همه اینها را می‌داند و رهبری با تمام وجود در برابر همه نهضت‌های استکبار ایستاده و ما مقاومت می‌کنیم. حاجی صادقی با اشاره به شعار راه قدس از کربلا می‌گذرد گفت: آن کاری را که امام گفتند انجام دهید تا حالا بخشی از آن را انجام داده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم که کاری را که کوفیان آن زمان با امام انجام دادند با رهبر انجام شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: این افتخار است که ما نگذاشتی امام این انقلاب جز با مرگ طبیعی از دنیا برود و نگذاشتیم دشمن به جان او تعرض کند و ما افتخار می‌کنیم که در رکاب رهبری ایستاده‌ایم آن رهبری که در رکاب او نهضت ظهور فراهم شده است و این شهدا و ایثارگری‌ها و فرهنگ‌ها همگی زمینه‌ساز ظهور است.

وی افزود: استقامت شما خانواده‌ها و ایستادگی شما افتخار و تیر دیگری به قلب استکبار است و این شهیدان امروزه باعث شده آند شاخصه‌های ابرقدرتی را از آمریکا گرفته و این انقلاب باعث شده که فرهنگ تشیع ادامه یابد و انقلاب اسلام را زنده کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: این برادران سپاه صبور هستند و بصیر هستند و با منطق اقدام می‌کنند اما یادشان هست و فراموش نمی‌کنند جبهه استکبار و مثلث شوم چه کرده است و خواهند دید که ما چگونه انتقام شهدای عزیزمان را از کفر و استکبار خواهیم گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 30 فروردین 1397 ، کدخبر: 3970130133 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین