پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۴۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۶
معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور با اشاره به جمع آوری تعداد زیادی سند ماندگار هشت سال دفاع مقدس، گفت: در طول برنامه ششم برای جمع آوری 10 میلیون سند هدف گذاری شده است.

شعارسال: محمدتقی عصار روز پنجشنبه در حاشیه پانزدهمین هم اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان البرز در جمع خبرنگاران افزود: براساس برآوردهای اولیه بر این باور هستیم که بیش از این تعداد می توانیم سند را جمع آوری کنیم.
وی با بیان اینکه وظیفه اصلی سازمان اسناد بنیاد حفظ آثار حفظ و نگهداری اسناد است، اظهار داشت: جمع آوری و نگهداری اسناد کار بسیار پیچیده ای است که نیاز به رعایت برخی اصول دارد.
وی گفت: درحوزه نشر سازمان های مختلفی همچون سازمان هنری، سازمان ادبیات و تولید کتاب و فیلم دفاع مقدس در حال فعالیت های ویژه هستند.
عصار بیان داشت: یکی از ماموریت های اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این است که از تحریف جلوگیری شود و آنچه را که در جنگ رخ داده با همان واقعیت در سطح جامعه و برای آیندگان نشر داده شود.
وی تاکید کرد: جنگ واقع شد ، دفاع مقدس صورت گرفت و مردم ایران پیروز شدند اما اگر این واقعیت تحریف شود یا بخش هایی از آن طور دیگری جلوه داده شود بسیار سخت است و این موضوع یکی از ماموریت های ماست تا واقعیت جنگ همچنان بماند.
معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یکی از عناصر و آفت های دفاع مقدس را فراموشی عنوان کرد و افزود: فراموشی یکی از آفت های بزرگ همه ی پیروزی ها و موفقیت های کشورهاست منجمله ما که فراموش نکنیم که چگونه دفاع کردیم و آن را باید به نسل آینده انتقال دهیم.
وی گفت: حفظ ، نگهداری و نشر ارزش هایی که ملت ما دارند یکی از بهترین راه هایی است که تحول و توسعه را در کشورتضمین و آینده بهتری را برای جوانان ترسیم می کند.
عصار ادامه داد: امروز قله ارزش های ما در دفاع مقدس متبلور است و طبیعی است که اگر ما آینده کشور را بخواهیم باید ارزش های دفاع مقدس را در میان جامعه نشر دهیم و به آن بپردازیم و این یک کار بزرگی است که باید انجام دهیم .
وی با بیان اینکه دفاع مقدس در واقع گنج عظیمی است که ما باید استخراجش کنیم تا همه از آن منتفع شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1396، کدخبر: 82847898، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
کاری خیلی خوبه داره صورت میگیره ، نباید حقیقت های جنگ رو از مردم پنهون کرد و باید هرچه که هست رو بدون تحریف عرضه کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین