پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۶۲
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه افراد از هر جناح و گروه سیاسی که در صحنه حاضر شدند، نباید تخریب شوند، گفت: باید برچسب ها و اتهام ها متوجه دشمنان شود نه نیروهای خودی و درون انقلاب.

شعارسال: آیت الله سیدمحمد غروی خاطرنشان کرد: همه افرادی که صلاحیت آنها برای نامزدی در انتخابات توسط شورای نگهبان تایید شده، صالح هستند و مردم باید با حضور خود، افراد اصلح و کارآمدتر را انتخاب کنند.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در دو انتخابات پیش رو گفت: نامزدها و طرفداران آنها باید از تخریب، اتهام و برچسب زدن به یکدیگر خودداری کنند.

آیت الله غروی همچنین از نامزدها و حامیان آنها خواست که تنها برنامه ها، تخصص و توانایی های خود را اعلام و در بین مردم مطرح و از تخریب رقیب و تنش آفرینی در جامعه با جدیت پرهیز کنند.

غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآورشد: ما معتقدیم تخریب شخصیت ها در جامعه، اثرات نامطلوب فردی و اجتماعی زیادی به دنبال دارد و زمینه ای برای کاهش رحمت خداوند خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم باید دقت کنند به افرادی که به اصول انقلاب و نظام نزدیک تر و کارایی و نقش آفرینی بیشتر و بهتری دارند، رای دهند.

وی گفت: مردم در انتخابات کسانی را انتخاب کنند که تخصص لازم را داشته باشند و در رفع مشکلات مردم کوشا بوده و در زمینه های مختلف فرهنگی، مدیریتی و حوزه های دیگر توانایی و تجربه کافی را داشته باشند و بتواند در کمیسیون های تخصصی، نقش خوبی را ایفا کنند.

غروی یادآورشد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید نامزدهایی برگزیده شوند که مشکلات مردم را درک و برای رفع آن فکر اساسی داشته باشند و طوری نباشد که عده ای بیایند که مجلس را به تنش بکشانند.

وی اظهار داشت: ما بدون توجه به برنامه های بیگانه، باید کسانی که از اعتدال شخصیتی برخوردار هستند را انتخاب کنیم، انتخاب افراد افراطی به نفع کشور نیست، برنامه های بیگانگان حساب و کتاب ندارد و آنها 37 سال ما را آزموده اند، گاهی برای تخریب شخصیت ها، از آنها تعریف می کنند و گاهی کسی که رای ندارد را تخریب می کنند.

غروی گفت: سیاست های دشمنان و شبکه های آنها خیلی روشن نیست و همانگونه که ما تجربه پیدا کردیم آنها هم نسبت به ما چنین وضعیتی دارند و ما را آزموده اند که چه موضعی می گیریم، بنابراین کسانی که به معنای واقعی اصلح هستند و روحیه جمعی بیشتری دارند و منافع نظام را بیشتر در نظر می گیرند، را انتخاب کنیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم همچنین گفت: انتخابات هر زمانی یک شرایط خاصی خود را دارد و این انتخابات از حساسیت زیای برخوردار است، چون نظام ما در این سالها موفقیت های زیادی در ارتباط با انرژی هسته ای، برجام و برتری نسبت به دشمنان داشته و خود طرف های مقابل ایران هم به این مساله اقرار کردند.

آیت الله غروی تصریح کرد: در شرایط کنونی همچنین برخی از دشمنان ملت های اسلامی ماهیت اصلی خود را بیشتر نشان دادند و مشخص شده که عقبه آنها به کجا برمی گردد.

وی گفت: جمهوری اسلامی در معادلات بین الملل و منطقه به جایگاه ویژه ای دست پیدا کرده است هر چند این جایگاه از اول انقلاب نیز رو به رشد بوده و در سال های اخیر نیز ارتقای بیشتری پیدا کرده است و این مسائل انتخابات را حساس تر کرده است.

وی گفت: توجه قدرت ها و مردم جهان و دوستان و دشمنان انقلاب به این انتخابات معطوف شده است که چگونه برگزار می شود، ابتدا باید هوشیار باشیم و سعی کنیم بهترین انتخابات را داشته باشیم و حضور مردم در صحنه باید 100 در صدی باشد و تا جایی که می شود و می توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: هر دو انتخابات سرنوشت ساز هستند وهر چه حضور مردم گسترده تر و باشکوه تر باشد قدرت نظام و اسلام نیز بیشتر می شود،حکومت دینی بعد از 37 سال از پشتوانه قوی برخوردار است بنابراین در مرحله اول وظیفه همه، حضور در صحنه است.

غروی خاطرنشان کرد: حتی برخی ممکن است نسبت به پاره ای عملکردها راضی نباشند ولی نباید این را به حساب نظام گذاشت و همه باید به خاطر مصالح کشور حضور پیدا کنند و این از هر جهت می تواند برای نظام و انقلاب تاثیرگذار و جلو توطئه دشمنان را بگیرد.

وی ادامه داد : حکومت های با پشتوانه قوی مردمی هرگز تحت ارعاب دشمنان قرار نمی گیرد، بنابراین حضور مردم در صحنه انتخابات نیز بسیار موثر و تعیین کننده است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه هفته جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 5اسفند1394، کدخبر: 81976933: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین