پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۷
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد، سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان درباره توافقنامه توقف خصومت ها در سوریه با همدیگر گفت وگو و گروه های سوری را به اجرای صادقانه و جدی این توافقنامه دعوت کردند.

شعار سال: به گزارش خبرگزاری رویترز، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد، باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس، فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه و آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در یک کنفرانس ویدیویی ضمن استقبال از این توافقنامه، درباره مفاد آن گفت وگو کردند.

طبق اعلام کاخ سفید، اوباما، کامرون، اولاند و مرکل در این کنفرانس ویدیویی از همه گروه های سوری خواستند تا این توافقنامه را صادقانه و به طور جدی اجرا کنند. کاخ سفید افزود، این رهبران بر اهمیت توقف فوری بمباران کور و بی هدف غیرنظامیان نیز تاکید کردند.

توافقنامه ترک مخاصمات در سوریه روز دوشنبه از سوی روسیه و آمریکا اعلام شد و دولت سوریه نیز روز سه شنبه از موافقت خود با آن خبر داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 5 اسفند 1394، کد مطلب: 81976619 (5193511) : www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین