پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۹۴
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
یک عضو جامعه روحانیت مبارز توصیه کرد که مردم به لیست‌های انتخاباتی مورد اعتمادشان رای دهند.

شعارسال: حجت‌الاسلام و المسلمین مصباحی‌مقدم اظهار کرد: پیش‌بینی من این است که مردم مثل همیشه به طور عمده به لیست ها رای می‌دهند، البته کسانی هم هستند که از بین لیست‌ها گزینش می‌کنند ولی توصیه ما این است که مردم به لیستی رای بدهند که مورد اعتمادشان قرار می‌گیرد.

وی افزود: مقصود از تهیه لیست‌ها ترکیبی است که بتواند از کارآمدی لازم برخوردار باشد و جامعیت داشته باشد.

این نماینده مجلس در تشریح ویژگی‌های مورد نیاز برای نمایندگان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید صاحب نظر و رای باشند و حداقل در یکی از حوزه‌های مورد نیاز دارای توان و ظرفیت کارشناسی باشند. نمایندگان هم‌چنین باید شجاع باشند و صراحت بیان و لهجه داشته باشند تا بتوانند آنچه را که می‌خواهند به خوبی برای سایر نمایندگان تبیین کنند.

مصباحی مقدم با تاکید بر اینکه نمایندگان باید مصالح ملی را به منافع محلی ترجیح دهند ، یادآور شد:‌ در این صورت می‌توانیم شاهد اتخاذ تصمیمات عقلایی جهت حل مشکل مردم باشیم.

وی اضافه کرد: نمایندگان هم‌چنین باید از نظر شخصیتی انسانهای متدین ، مومن و انقلابی متعلق به اخلاق اسلامی دارای سعه صدر و مردمی باشند تا بتوانند به خوبی با مردم تعامل کنند و بتوانند در یک کار جمعی که مورد نیاز مجلس است مشارکت و همکاری کنند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت:‌ مرحوم آیت الله مشکینی همیشه قبل از انتخابات توصیه می‌کردند که برای روز رای‌گیری با وضو و نیت صالح پای صندوق های رای بروید تا آنچه خیر و صلاح ملت و کشور است با اقدام شما حاصل شود،‌ من هم همین توصیه را دارم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار خبر 05 اسفند 1394، کدمطلب: 94120503787، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین