پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۹۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
استاندار فارس گفت: حاضر هستم به واسطه جذب نشدن اعتبارات اشتغال بازخواست شویم اما توزیع پول بدون تحقق اهداف اشتغال انجام نشود؛ بنا نیست پول توزیع کنیم بلکه بنا داریم که پول در اختیار افراد اهل قرار دهیم که اشتغال ایجاد کنند.

شعارسال: استاندار فارس گفت: حاضر هستم به واسطه جذب نشدن اعتبارات اشتغال بازخواست شویم اما توزیع پول بدون تحقق اهداف اشتغال انجام نشود؛ بنا نیست پول توزیع کنیم بلکه بنا داریم که پول در اختیار افراد اهل قرار دهیم که اشتغال ایجاد کنند.

اسماعیل تبادار یکشنبه 13 اسفند در جلسه‌ی شورای اشتغال استان فارس با تصریح اینکه در رابطه با اشتغال و ضرورت آن صحبت کرده‌ و تاکید داشتیم که با همت جمعی در ابعاد مختلف زمینه‌ی اشتغال موثر فراهم شود، به جلسه‌ی اخیر استانداران با رییس جمهور و مباحث طرح شده در این جلسه پرداخت و گفت: رییس جمهور تاکید دارند که باید در بحث اشتغال روستایی حتما تا پایان تیرماه مبلغ 11 میلیارد مصوب شده، جذب و به بانک‌ها ارجاع شود.

استاندار فارس با تاکید براینکه برای تمام استان‌ها موضوع تکلیف شده است، گفت: هم در جلسات قبل هم در این جلسه به ارائه دهنده و تایید کننده و بانک‌های عامل تاکید داشته و دارم که باید دقت کنیم به اینکه بناست این اعتبارات به شغل پایدار تبدیل شده و رونق اقتصادی در ابعاد مختلف ایجاد کند؛ بنای توزیع اعتبار بدون فراهم کردن اشتغال نداریم.

او تصریح کرد: حاضریم برای اینکه اعتبارات را جذب نکرده‌ایم بازخواست شویم و تاوان آن را می‌پذیریم؛ اما از توزیع پول بدون ایجاد اشتغال پرهیز کنیم.

استاندار فارس در عین‌حال گفت: البته این بهانه برای جذب نشدن اعتبارات نشود، از تمام دست‌اندرکاران اعم از کارگروه‌ها، فرمانداران و سازمان‌ها و نهادها و ... انتظار داریم که نه تنها سهم استانی که از سهم کشوری هم بهره‌گرفته شود اما تمام تلاش به خرج بگیریم که اعتبارات برای اشتغال هزینه شود.

تبادار با بیان اینکه اعتبارات را باید مرحله‌ای در دستور کار قرار دهیم تا مطمئن شویم براساس سیاست‌ها موضوع اجرایی شود؛ البته هر رفتاری در این ارتباط باید اجرایی بوده و برای آن توجه وجود داشته باشد؛ باید معیاری برای پذیرفتن یا نپذیرفتن طرح یا طرح‌ها وجود داشته باشد.

استاندار فارس همچنین خطاب به بانک‌های عامل توصیه و تاکید کرد که براساس پیش‌بینی‌ها اعتبارات حداکثر ظرف یکماه به طرح‌های معرفی شده، پرداخت شود.

تبادار گفت: برای اینکه فارس جزو استان‌هایی باشد که براساس موازین و با مد نظر قرار دادن مطالب گفته شده، در جذب اعتبارات و ایجاد اشتغال مناسب، در کشور پیشتاز شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس نیز تعداد درخواست‌های وصول شده را 9 هزار و 995 درخواست اعلام و اضافه کرد: از این تعداد 3 هزار و 538 طرح بررسی شده است.

سهراب مختاری اضافه کرد: از نظر کمیته‌ی فنی شهرستان‌ها یک هزار و 993 طرح مورد تایید بوده و از نظر دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌ی فنی استان فارس، یک هزار و 8 طرح مورد تایید است.

مختاری تاکید کرد که این تعداد طرح برای ارائه به شورای اشتغال استان و تصویب آماده شده که 6 طرح از این تعداد به شکل نمادین در این جلسه معرفی می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1396، کدخبر: 96121306825، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
هیچ برابری ای در ایران میان توضیع ثروت دریافتی میان مردم وجود ندارد ؛ علت وجود شکاف های عمیق طبقاتی نیز همین میتواند باشد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
ایجاد شغل به این اسانی ها هم که فکر میکنید نیست وقتی که بازار فروش را از تولید گران ایرانی گرفته اید اول باید جلوی واردات بیرویه را بگیرید تا صنعتگران داخلی توان رقابت را پیدا کنند و بازار فروش انها محقق شود
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین