پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری همدان از عملیات اجرایی تعریض بلوار سعیدیه از سمت بلوار پروفسور زلفی‌گل خبر داد.

شعارسال: رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری همدان از عملیات اجرایی تعریض بلوار سعیدیه از سمت بلوار پروفسور زلفی‌گل خبر داد.

پیش از ظهر امروز عملیات اجرایی تعریض بلوار سعیدیه از سمت بلوار پروفسور زلفی‌گل آغاز شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری همدان اظهار کرد: در این تعریض که به صورت تهاتر شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان است، بخشی از مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور تملک شده تا بازگشایی انجام شود.

کامران گردان با بیان اینکه 10 هزار مترمربع تعریض در آن مکان انجام می‌شود، گفت: بسیاری از شهروندان خواستار این تعریض بودند که 10 میلیارد تومان هزینه در بردارد که به صورت تهاتری و اوراق دولتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: املاکی که در مسیر بلوار واقع شده بود تملک و بازگشایی شد و بازسازی نیز طبق تهاتر با شهرداری خواهد بود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری همدان در خصوص اینکه گفته می‌شود بخشی از دیوارهای مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور تخریب شده است، گفت: بخش‌هایی که تخریب شده در طرح بوده و باید تخریب می‌شد اما اگر غیر از این موارد تخریبی صورت گرفته باشد، مجدد بازسازی می‌شود.

پیش از بازگشایی مسیر بلوار سعیدیه، بازگشایی خیابان آیت‌الله طالقانی حد فاصل میدان جهاد و میدان فردوسی به مسافت دو و نیم کیلومتر با تملک 11 پلاک انجام شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 13961214000628، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
این تعریض ها باعث میشه مردم عزیز همدانی وقت گران بها رو الکی در ترافیک نگذرونن
خدا خیرشون بده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین