پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۵۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان گفت: مطالبه‌گری همراه با منطق و استدلال مناسب، حق مردم است.

شعارسال: رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان گفت: مطالبه‌گری همراه با منطق و استدلال مناسب، حق مردم است.

حسین قراباغی ظهر دوشنبه در دیدار مردمی اعضای شورای شهر با ساکنان شهرک شهید مدنی همدان گفت: مطالبه‌گری همراه با منطق و استدلال مناسب، حق مردم است و اگر نتوانیم در مسیر مطالبه‌گری قدم برداریم، نمی توانیم دِین خود را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه البته در این مسیر نباید از خط قرمز عبور کرد و مسئولان هم باید پاسخگو باشند، گفت: حضور مسئولان در نشست های مردمی ادای حق مطالبه گری مردم است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات شهروندان در حد امکانات مدیریت شهری حل شود.

قراباغی با بیان اینکه تمامی مباحث و مشکلات مناطق پیگیری خواهد شد و پاسخ آن هم اطلاع‌رسانی می شود، اظهار داشت: تعرفه عوارض سال ۹۷ شهرداری همدان را بر اساس عدالت‌محوری نسبت به محلات بررسی و تصویب کردیم که ۱۵ بهمن‌ماه منتشر شد تا مردم از تغییرات و تخفیفات عوارض سال آینده مطلع شوند.

* دغدغه اعضای شورای شهر به حاشیه شهر و مناطق توانمندسازی معطوف شده است

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان با بیان اینکه دغدغه اصلی تمامی اعضا در شورای پنجم به حاشیه شهر و مناطق توانمندسازی معطوف شده است، عنوان کرد: در راستای انجام موفق وظایف مدیریت شهری و خدمت‌رسانی مناسب، نیازمند همراهی شهروندان هستیم.

قراباغی با اشاره به اینکه اقدامات قابل توجهی در راستای پاسخگویی به مردم در شهرک مدنی صورت گرفته است، گفت: امسال و سال گذشته در این شهرک که بخشی از منطقه ۳ شهر همدان است پارکی به مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع به مبلغ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان احداث شده، همچنین جدول گذاری به طول ۲ هزار و ۷۵۰ متر و بتن ریزی هم به متراژ هزار و ۲۵۰ مترمربع با اعتبار ۱۸۷ میلیون تومان به انجام رسیده است.

وی گفت: طی سال ۹۵ حدود ۸ هزار و ۴۰۰ تن آسفالت با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شهرک مدنی اجرا شده که این آمار، یک‌دوازدهم اجرای آسفالت ریزی در کل شهر و یک‌سوم آسفالت منطقه ۳ را شامل می شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان گفت: همچنین در سال ۹۶ تاکنون در این منطقه ۲۰۰ میلیون تومان بیس ریزی انجام شده و ۱۸ هزار تن با هزینه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خدمات آسفالت‌ریزی به شهروندان منطقه شهرک مدنی ارائه شده است.

قراباغی با اشاره به اینکه بودجه افزایش نداشته، اما ارائه خدمات افزایش داشته است، اظهار کرد: طبق آخرین آمار موجود، درآمد منطقه ۳ شهرداری همدان از شهرک مدنی تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان بوده و این در حالی است که شهرداری بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای این شهرک هزینه کرده است.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری به عنوان یک نهاد غیردولتی شهر را از طریق عوارض شهروندان اداره می کند، گفت: ما وظیفه خدمات‌رسانی به شهروندان را به عنوان نمایندگان آنها برعهده داریم.

قراباغی از شهروندان درخواست کرد: پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان اعلام کنند.

* ضرورت تشکیل کارگروهی برای بررسی مشکلات محلات

علی فتحی، نایب رئیس شورای اسلامی همدان نیز در این نشست با بیان اینکه ۷۲ محله در شهر همدان داریم، گفت: برای بررسی مشکلات و پیگیری شورا و نظارت بر اقدامات شهرداری طی بازدید های مستمر از این محلات باید کارگروهی در ادارات و شهرداری تشکیل شود تا با اعضای شورا در ارتباط باشند که به طور قطع بسیاری از مشکلات حل می شود.

مدیر امور آبفای شهرستان همدان نیز در این نشست اظهار کرد: احداث شبکه فاضلاب در رینگ اصلی معابر این منطقه جزو برنامه های پیش بینی شده سال آینده این شرکت است که مشکل فاضلاب شهرک هم حل خواهد شد.

حسین آذرتکین افزود: سال آینده ۵۰ درصد طرح جداسازی فاضلاب و آبهای سطحی منطقه شهرک شهید مدنی انجام خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1396، کدخبر: 4220047، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فراز
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
اگه ان مسولانی که ادمای درستی هستن بیان و به مردم شرح مالی بدن و مردم مطالبه کنن دیگه اون عده قلیل مسولان نادرست نمیتونن دزدی اختلاس و کار کنن...
ا.ف75
ناشناس
Romania
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
وقتی خبر هایی که از بودجه های هنگفت که برای همدان میذارن میشنوم و در نهایت هیچی نمی بینم وقعا می خوام بدونم اینا مردمو چی فرض کردن که بعد یکم دیگه میان حرف از مطالبه گری میزنن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
باید اجازه بدیم که مردم مشکلات خودشون رو به مسئولان بگن اینجوری نه فقط شاید کمی از درد مردم کم بشه بیشتر به سود مسئولاست که میتونن اولویت درد و رنج مردم رو بدونن و به رفع این مشکلات اقدام کنن
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین