پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۸۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
سخنگوی شورای اسلامي شهر همدان با اشاره به اینکه موانع سرمایه‌گذاری در شهرداری برطرف شود، گفت: شوراییان به دنبال مطرح کردن خود نیستند.

شعار سالکامران گردان ظهر امروز در کمیسیون سرمایه‌گذاری، اقتصاد و گردشگری شورای شهر همدان برنامه‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری اقتصاد و گردشگری شورا را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: لازم است در تدوین پروژه‌ها آینده‌نگر بوده و مباحث و نیازها مد نظر باشد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر همدان به دنبال مطرح کردن خود نیستند بلکه هدف خدمت‌رسانی و کمک به رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری و نیز مطرح شدن همدان در سطح ملی و بین‌المللی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه در اجرای طرح‌ها اولویت‌ها را باید مدنظر قرار داد، عنوان کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی نباید چندین طرح و پروژه را با هم اجرا کرد بلکه اجرای طرح‌ها باید بر اساس برنامه و بودجه اولویت‌بندی می‌شود.

وی درباره موانع موجود در برابر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرداری عنوان کرد: موانع، مشکلات و معضلات در مسیر سرمایه‌گذاری در شهرداری باید رفع شود در غیر این صورت تلاش برای جذب سرمایه‌گذار بی‌نتیجه خواهد ماند.

گردان بیان کرد: مشکلاتی در بدنه شهرداری همدان برابر سرمایه‌گذاران وجود دارد که قرار است جلساتی با مدیران مناطق و مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری در این زمینه برگزار شده و راهکارهای بهبود وضعیت احصا شود.

وی اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا بخش VIP در شهرداری برای تسریع در امور سرمایه‌گذاران ایجاد شود، این امر می‌تواند زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران بیشتر فراهم کند.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای شهر همدان هم نیز گفت: با توجه به سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته پروژه‌های سرمایه‌گذاری باید با جدیت پیگیری و اجرایی شود.

سیدمسعود عسگریان اضافه کرد: توجه به حوزه گردشگری و اقتصادی در امر درآمدزایی شهرداری بسیار موثر است.

حمید بادامی‌نجات رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان نیز در ادامه جلسه طرح‌های پیشنهادی کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری را بسیار خوب دانست و گفت: در راستای توسعه و پیشرفت باید ایده و طرح‌های نو اجرا کرد چرا که اقدامات نو تحول را ایجاد می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۱۲۰۰۰۹۱۴، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هاشم
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
این موانعو مجس باید برطرف کنه که اینقد ماشاالله مجلس خوبی داریم این موانع هر روز بیشترم میشه
ا.ف75
ناشناس
Romania
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
موانع سرمایه گذاری برای اقا زاده ها باید باشه باید موانع باشه که اینجوری چند میلیارد چند میلیارد این وسطا اختلاص نشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
مجلس ما متاسفانه تبدیل به یک مجلس کم تحرک شده بود که طی چند وقت اخیر مقداری به تکاپو افتاد
مجلس باید ه محلی برای بحث و بررسی مسائل مملکت تبدیل شود نه محلی برای بازی و تفریح و ...
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین