پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۸۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
سخنگوی شورای شهر همدان گفت: اجرای پروژه‌های شهر همدان باید بر اساس برنامه و بودجه اولویت بندی شود چراکه با توجه به محدودیت منابع مالی نباید چندین طرح و پروژه را با هم اجرا کرد.

شعار سال: کامران گردان پیش از ظهر پنج شنبه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان که با موضوع بررسی سیاست های کمیسیون سرمایه گذاری برگزار شد، برنامه ها و پروژه های سرمایه گذاری اقتصاد و گردشگری شورا را مثبت ارزیابی کرد، گفت: باید در تدوین پروژه ها آینده نگر بوده و مباحث و نیازهای آینده هم مدنظر باشد.

کامران گردان اضافه کرد: اعضای شورای شهر همدان به دنبال مطرح کردن خود نیستند بلکه هدف خدمت رسانی و کمک به رونق اقتصادی و سرمایه گذاری و نیز مطرح شدن همدان در سطح ملی و بین المللی است.

گردان با تاکید بر اینکه در اجرای طرح ها اولویت ها را باید مدنظر قرار داد، اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی نباید چندین طرح و پروژه را با هم اجرا کرد بلکه اجرای طرحها باید بر اساس برنامه و بودجه اولویت بندی می شود.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای شهر همدان نیز گفت: با توجه به سیاست گذاریهای صورت گرفته پروژه های سرمایه گذاری باید با جدیت پیگیری و اجرایی شود.

سید مسعود عسگریان اضافه کرد: توجه به حوزه گردشگری و اقتصادی در امر درآمدزایی بسیار موثر است.

حمید بادامی نجات رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان نیز در ادامه جلسه طرح های پیشنهادی کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری را بسیار خوب دانست و گفت: در راستای توسعه و پیشرفت باید ایده و طرح های نو اجرا کرد چرا که اقدامات نو تحول را ایجاد می کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب:4216308، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
مخصوصا الان که همدانو باید بر ای رویداد 2018 اماده کنن این مسئله اهمیت چند برابری پیدا میکنه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
همدان یک شهر مهندسی ساز شدست و اگر کمی رسیدگی به بخش های خاصی بشه خیلی میتونه توی مدیریت شهری همدان تاثیر داشته باشه
البته باید به شهرستانهایی مثل نهاوند هم توجه بشه که از جمله قدیمیترین شهر های ایران است
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین