پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۴۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در بازدید سرزده از گرمخانه همدان وضعیت موجود و مشکلات این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

شعارسال: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در بازدید سرزده از گرمخانه همدان وضعیت موجود و مشکلات این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

کامران گردان ظهر امروز در بازدید سرزده از گرمخانه همدان با اشاره به ارائه خدمات مدیریت شهری به کارتن‌خواب‌ها، اظهار کرد: شهرداری همدان در ارائه خدمات گرمخانه فراتر از وظایف خود عمل کرده است.

وی وضعیت بهداشتی و اجتماعی گرمخانه شهرداری همدان را مناسب دانست و گفت: وضعیت بهداشتی و اجتماعی گرمخانه شهرداری به اذعان افراد بی‌خانمان در این مرکز مناسب بوده و البته محوریت مشکلات این افراد بیشتر پیرامون مسائل اشتغال است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بیان کرد: حدود 43 نفر از افرادی که سرپناهی برای زندگی خود ندارند، از خدمات گرمخانه همدان بهره می‌برند.

وی به خدمات ارائه شده در گرمخانه اشاره کرد و افزود: به همت شهرداری همدان، NGOها و خیرین شهر، روزانه در دو نوبت صبحانه و شام، غذای این افراد در گرمخانه تأمین می‌شود.

گردان با تأکید بر اینکه هدف از جمع‌آوری کارتون‌خواب‌ها از سطح شهر برخورد ضربتی نیست، تصریح کرد: هدف کمک به بهبود و بازگشت این افراد به آغوش گرم خانواده‌ها و جامعه است که امیدواریم آمار تعداد بهبودیافتگان افزایش یافته و به آغوش خانواده بازگردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 25 دی 1396، کدخبر: 13961025000827، www.hamedan.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
چرا باید اصلا مردم های به این فقیری تو جامعه اسلامی داشته باشیم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
و چرا باید برای اینکه به وظیفه خودتون عمل کردید به گفته خودتون فخر بفروشید؟
شما وظیفتونه که به قشر ضعیف جامعه رسیدگی کنید
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
یه بارم یه ماری می کنن منت می ذارن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین