پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره بر اینکه باید مسؤولان را پاسخگو و نهادها را مطالبه‌گر کنیم، گفت: اگر بتوانیم مطالبه‌گری را در جامعه نهادینه کنیم، سلامت اجتماعی نیز محقق می‌شود.

شعار سال: اقبال عباسی صبح امروز در مجمع سلامت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هر فردی در جامعه مسؤولیتی دارد که تنها به تأمین معاش خانواده اش محصور نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجمع سلامت استان با هدف تأمین سلامت جامعه تشکیل شده است، افزود: باید وظایف همه افراد از جمله قانون‌گذاران، اصحاب رسانه، مسؤولان و غیره در حوزه‌های مختلف برای تأمین سلامت جامعه مشخص شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره بر اینکه باید مسؤولان را پاسخگو و نهادها را مطالبه‌گر کنیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم مطالبه‌گری را در جامعه نهادینه کنیم، سلامت اجتماعی نیز محقق می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 17 اسفند 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۲۱۷۰۰۰۷۸۵، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین