پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
در توافق میان سازمان میراث فرهنگی و وزارت ارتباطات مقرر شد اینترنت رایگان در تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی کشور عرضه شود.

شعار سال: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در توافقی با وزارت ارتباطات، مجوز عرضه اینترنت رایگان در تمامی موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی کشور را اخذ کرد.

علی اصغر مونسان؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در توئیتی با اشاره به نشست مشترکی که با وزیر ارتباطات و فناوری داشت، نوشت: طی این نشست مشترک با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد در کلیه موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور اینترنت رایگان عرضه شود.

وی از وزیر ارتباطات که با در نظر گرفتن اولویت کشور در حوزه گردشگری نهایت همکاری را به عمل آورد، تشکر کرد.

وزیر ارتباطات نیز شب گذشته در توییتی با اشاره به مصوبات شورای عالی اشتغال از صدور دستور رئیس جمهور مبنی بر رفع موانع توسعه دیجیتال و توسعه کسب وکارهای دیجیتال در حوزه های کشاورزی، انرژی، شهر هوشمند وسلامت خبر داد و عنوان کرد: حرکت به سمت دستیابی به شاخص های توسعه دیجیتال از سوی دستگاه‌های ذیربط باعث ایجاد بازار و نهایتا توسعه کسب‌وکارهای نوپا و در نتیجه آن توسعه اشتغال خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 13 اسفند 96، کد مطلب: 4242712: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
یکجور خدمات برای توریستای خارجی محسوب میشه کاش در اماکن دیگه هم برای اشویق حضور مردم گذاشته بشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین