پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۳۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
برخی از کاندیدا‌ها و طرفدارانشان این روز‌ها برای حضور در بهارستان عزم خود را جزم کرده‌اند و اقدام به چاقوکشی هم می‌کنند. به گزارش شوشترروز به نقل از رهیاب، با آغاز تبلیغات نامزد‌ها برای انتخابات دهمین دوره مجلس، حاشیه‌هایی ایجاد شده که از متن آن اهمیت بیشتری دارد.

شعار سال: برخی از کاندیدا‌ها و طرفدارانشان این روز‌ها برای حضور در بهارستان عزم خود را جزم کرده‌اند و اقدام به چاقوکشی هم می‌کنند.

با آغاز تبلیغات نامزد‌ها برای انتخابات دهمین دوره مجلس، حاشیه‌هایی ایجاد شده که از متن آن اهمیت بیشتری دارد.

در روزهای گذشته طرفداران یکی از کاندیداهای ائتلاف اصلاح طلبان با چاقو بنر‌ها و تصویرهای یکی از کاندیداهای مستقل انتخابات را پاره کردند؛ پس از انجام این کار درگیری بین طرفداران دو کاندیدا منجر به چاقو خوردن ۲ نفر شد.

همچنین در نخستین روز ایام فاطمیه برخی از ستادهای انتخاباتی برای افزایش حضور مردم در ستادهای خود اقدام به برگزاری مراسم عزاداری و برپایی ایستگاه‌های صلواتی کردند و در عین حال برخی از طرفداران یکی از کاندیدا‌ها با به راه انداختن کارناوال شادی، صدای موسیقی ماشین‌های خود را بلند و در خیابان مشعول رقص و شادی شدند.

یکی از کاندیداهای شاخص دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شب گذشته با ماشین شاسی بلند خود در برخی از ستاد‌ها حاضر شد تا خود را فرا حزبی نشان دهد که با رسیدن وی به ستاد مرکزی خود، هوادارانش خیابان اصلی را بستند و با سر دادن شعارهای حماسی حمایت خود را از وی اعلام کردند.

یکی از ستادهای انتخاباتی اهواز از ترانه‌های حشدالشعبی عراق برای سردار سلیمانی به دلیل تشابه اسمی استفاده می‌کند که تعجب رهگذران را در پی داشته است.

همچنین  تیم مدیریتی و فنی استقلال اهواز متشکل از مدیرعامل، سرپرست، سرمربی و حتی لیدر تیم در ستاد یکی از کاندیدا‌ها حاضر شدند و به سخنرانی پرداختند.

یکی از کاندیداهای اصلاح طلب حوزه انتخابیه اهوازنخستین کلیپ تبلیغاتی خود را در شبکه‌های اجتماعی توزیع کرد و قبل از آغاز انتخابات اعلام کرده که فقط می‌خواهد برای ۴ سال در مجلس بماند و بیش از این حضور در بهارستان جایز نیست؛ جالب اینکه یکی از سران فتنه در سال ۸۸ پس از پایان دوره ریاست جمهوری‌اش اعلام کرد که دیگر پست حکومتی قبول نمی‌کند اما دوری ۴ ساله‌اش از مسند سبب شد که در سال ۸۸ دوباره احساس تکلیف کند و به صورت جدی وارد انتخابات شود اما اصرار نزدیکانش و البته مطمئن بودن از نداشتن رأی در جامعه او را از حضور در این عرصه منصرف کرد. به نظر می‌رسد این رویه بین همه اصلاح طلبان رایج شده است.

هرچند این روز‌ها قاطبه مردم مشغول عزاداری هستند اما یکی از کاندیداهای اصلاح طلبان شامگاه گذشته یکی از گروه‌های موسیقی را به ستاد خود دعوت کرده و بساط تشمال نوازی راه انداخته است.

یکی از کاندیداهای شاخص انتخابات دهمین دوره مجلس که سابقه حضور در مجلس را هم دارد در ستاد مرکزی خود اقدام به ولخرجی کرده و بنا بر شنیده‌ها برای نماسازی ستاد مرکزی خود بیش از ۳ میلیارد ریال هزینه کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شوشتر روز، تاریخ انتشار 2 اسفند 1394، کد مطلب: 78939: www. shushtarerooz.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین