پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۴۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
مدیرکل منابع‌‌طبیعی و آبخیزداری استان گیلان گفت: به‌مناسبت هفته منابع طبیعی بیش از ۲ میلیون اصله نهال در استان گیلان توزیع می‌شود.

شعارسال: مدیرکل منابع‌‌طبیعی و آبخیزداری استان گیلان گفت: به‌مناسبت هفته منابع طبیعی بیش از ۲ میلیون اصله نهال در استان گیلان توزیع می‌شود.

محسن یوسف‌پور صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز درختکاری در رشت با اشاره به اینکه حفظ و حراست جنگل‌های طبیعی یک امر ضروری در استان گیلان است اظهار داشت: نسل کودک و نوجوان در حفظ و حراست از منابع طبیعی اثرگذار هستند.

مدیرکل منابع‌‌طبیعی و آبخیزداری استان گیلان گسترس و توسعه عرصه‌های جنگلی را نیازمند همکاری و مشارکت ملی دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان، مدیران و مسئولان آینده کشور هستند و می‌توانند به درستی میراث‌دار منابع طبیعی باشند.

یوسف‌پور از انتصاب یک بانوی جنگلبان به‌عنوان نخستین جنگلدار گیلان و رئیس منابع طبیعی شهرستان آستارا خبر داد و خاطرنشان کرد: مقوله‌ جنگل و جنگلبانی فراتر از حوزه جنسیتی است و همواره باید توجهی ویژه و همگانی به عرصه‌های منابع طبیعی داشت.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته منابع طبیعی بیش از 2 میلیون اصله نهال در استان گیلان توزیع می‌شود بیان کرد: یک میلیون و 600 هزار اصله نهال به منظور توسعه جنگل‌کاری در اجرای پروژه‌های منابع طبیعی استان گیلان کاشته می‌شود.

مدیرکل منابع‌‌طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با بیان اینکه به‌مناسبت هفته منابع طبیعی 600 هزار اصله نهال به‌صورت رایگان بین مردم گیلان توزیع می‌شود تاکید کرد: نهال‌های مذکور شامل نهال‌های صنوبر، پهن‌برگ و سایر گونه‌‌ها می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396، کدخبر: 1673641، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین