پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۷۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
همایون شهنواز کارگردان مجموعه تلویزیونی «دلیران تنگستان» بر اثر شدت سوختگی درگذشت.

شعارسال: «محمد ولی‌زاده» از دوستان مرحوم شهنواز گفت: متاسفانه در پی حاد شدن سوختگی آقای شهنواز و ایست قلبی که روز گذشته داشتند، در نهایت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی ادامه داد: ما تمام تلاشمان را برای انتقال او به آلمان انجام دادیم تا بتوانیم درمان او را در یک بیمارستان مجهز انجام دهیم اما به دلیل برخی مشکلات فنی این اقدام صورت نگرفت و شب گذشته همایون حالش به وخامت گذاشت و پس از ایست قلبی هم احیا شد، اما در نهایت درگذشت.

ولی‌زاده درباره زمان و مکان خاکسپاری نیز گفت: فعلا منتظریم تا خانواده این هنرمند به ایران بیایند و در این باره تصمیم بگیرند.

به گزارش فارس، همایون شهنواز روز شنبه (پنجم اسفند 96) به دلیل انفجار و نشتی گاز منزلش واقع در چهارراه پارک‌وی دچار 80 درصد سوختگی شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396 ، کدخبر: 13961216000659 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
خدا رحمتشون کنه ایشالا که خدا به خانوادشون و اهالی هنر و مردم ایران صبر بده
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
خدا بیامرزتش
با درگذشت این بزرگان هر روز سینمای ایران خالی تر از قبل میشه انگار
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین