پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
رئیس مرکز بهداشت خرمشهر از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در آستانه ورود راهیان نور به مناطق عملیاتی در این شهر خبر داد

شعار سال: رئیس مرکز بهداشت خرمشهر از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در آستانه ورود راهیان نور به مناطق عملیاتی در این شهر خبر داد.

مهرداد پاریان زیتونی از آغاز طرح بسیج سلامت خبر داد و اظهار کرد: این طرح  آغاز شده و تا ۱۵ فرودین سال ۹۵ توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت خرمشهر اجرا می شود.

وی از انجام کار توسط چهار گروه به صورت روزانه خبر داد و عنوان کرد: هر روز دو گروه صبح و دو گروه بعدازظهر نسبت به بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی اقدام می کنند.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر با بیان اینکه مراکز حساس در اولویت بازرسی قرار دارند به برشماری اولویت ها پرداخت و عنوان کرد: رستوران ها، ساندویچی ها، اغذیه فروشی ها، قنادی ها، نانوایی ها و محل هایی که محل تجمع افراد است همچون محل های تجمع کاروان های راهیان نور و میهمانان نوروزی و هتل ها اولویت ما را در بازرسی ها تشکیل می هند.

پاریان زیتونی، تشدید بازرسی ها را از دیگر اقدامات در طی اجرای این طرح برشمرد و توضیح داد: از مراکز طبخ و تهیه مراکز غذایی بازرسی و نمونه برداری صورت می گیرد و همچنین نمونه برداری از شبکه توزیع آب آشامیدنی در طی مدت اجرای طرح با شدت بیشتری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در طی اجرای طرح نمونه برداری از شبکه توزیع آب تا ۵۰ درصد افزایش می یابد.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر از بازرسی بیش از دو هزار مرکز در طی اجرای طرح بسیج سلامت خبر داد و اظهار کرد: در حدود یک هزار و ۲۰۵ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و حدود ۳۷۸ اماکن عمومی مورد بازدید قرار می گیرند.

پاریان زیتونی از افزایش تعداد اکیپ ها بازرسی همزمان با پیک جمعیت راهیان نور و میهمانان نوروزی خبر داد و اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه علاوه بر گروه های بازرسی موجود، دو گروه دیگر نیز در نقطه مرزی شلمچه برای تشدید بازرسی ها افزوده خواهند شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نسیم خرمشهر، تاریخ انتشار 4 اسفند 1394، کد مطلب: 4173: آدرس سایت: www.nasimna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین