پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
درتاریخ 19 اسفند96 و با فرود هواپیمای ایران ایر در فرودگاه نیکولا تسلا در شهر بلگراد، پروازهای مستقیم میان ایران و صربستان پس از ۲۷ سال از سر گرفته شد.

شعارسال: درتاریخ 19 اسفند96 و با فرود هواپیمای ایران ایر در فرودگاه نیکولا تسلا در شهر بلگراد، پروازهای مستقیم میان ایران و صربستان پس از ۲۷ سال از سر گرفته شد.

بر اساس این گزارش، ایران‌ایر دو بار در هفته پرواز مستقیم میان تهران و بلگراد برقرار کرده است که تمامی پروازها تا پایان تابستان رزرو شده است.

یک خیریه صربستانی هشدار داد این خدمات که به دنبال توافق لغو روادید میان دو کشور ایجاد شده است، نگرانی‌هایی ایجاد کرده است که که یک مسیر جدید مهاجرت برای کسانی که می خواهند به صورت غیرقانونی در اروپا زندگی کنند، ایجاد شود.

قشم ایر نیز در نظر دارد خدماتی میان دو پایتخت از 19 مارس ایجاد کند.ایران و صربستان از آگوست 2017 دریافت روادید برای سفر به دو کشور را لغو کردند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایرلاین پرس، تاریخ انتشار: 20اسفند1396 ، کدخبر: 55838: www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
کاش به زودی زود به بقیه کشور ها هم بتونیم بدون هیچ دردسری سفر کنیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین