پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
«دکتر علی لاریجانی» رعایت نکردن فاصله مرغداری‌ها را منطقی ندانست و اظهار داشت: باید به مرغدارانی ‌که نزدیک به هم می‌باشند، زمین داده شود تا به مکانی دیگر انتقال یابند ...

شعار سال: به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، «دکتر مهدی رفیعی» مدیرکل دامپزشکی استان به اتفاق رئیس سازمان جهاد کشاورزی، رئیس سازمان نظام مهندسی، مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران تخمگذار و تعدادی از مرغداران استان با رئیس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار، ابتدا رئیس سازمان جهاد کشاورزی استانمسائل و مشکلات صنعت مرغداری در قم را مطرح نمود و در این راستا خواستار تدبیری خاص در این زمینه شد.

در ادامه، تعدای از مرغداران به بیان نقطه نظرات خود ازجمله منابع مالی و پرداخت خسارات وارده و ایجاد قرنطینه سراسری پرداختند.

سپس مدیرکل دامپزشکی استان، ضمن ارائهگزارشی از روند فعالیت‌های دامپزشکی طی سال جاری، اظهار کرد: کارهایی که امسال توسط دامپزشکی صورت گرفت، شش برابر سال‌های گذشته بوده است.

وی گفت: استقرار چهار اکیپ قرنطینه و تشکیل جلسات متعدد با تشکل‌ها و مرغداران استان که باعث 76 مصوبه گردید، از کارهای مهم امسال بوده است.

رفیعی بیان داشت: کمبود اعتبارات، رعایت نکردن ضوابط، تراکم مرغداری‌ها و نیاز به قوانین جدید، ازجمله مسائل و مشکلات درخصوص پیشگیری و مبارزه با بیماری طیور در استان است.

در انتها، «دکتر علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به موارد گفته شده خطاب به مرغداران اظهار داشت: چرا ضوابط را رعایت نمی‌کنید؟! شما خودتان یک نظامات کنترلی ایجاد کنید.

وی در ادامه، رعایت نکردن فاصله مرغداری‌ها را منطقی ندانست و اظهار داشت: باید به مرغدارانی ‌که نزدیک به هم می‌باشند، زمین داده شود تا به مکانی دیگر انتقال یابند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان بیان داشت: پیشنهادات خود را از طریق وزارت‌خانه مطرح تا از طریق دولت بصورت لایحه به مجلس ارائه شود.

شایان ذکراست که مصوبات مشروحه فوق که بین اداره کل دامپزشکی استان و تشکل‌ها و مرغداران تهیه شده بود، توسط مدیرکل دامپزشکی استان جهت استحضار رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم به وی ارائه گردید.







شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ 19 اسفند 96، کد مطلب: 40886: www.hakimemehr.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین