پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۸۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه با کمک ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی، ترمینال صادراتی استان پیگیری شود گفت: یکی از برنامه‌های سال آینده پیگیری برای فعال ساختن واحدهای تولیدی تعطیل شده است.

شعارسال: فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه با کمک ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی، ترمینال صادراتی استان پیگیری شود گفت: یکی از برنامه‌های سال آینده پیگیری برای فعال ساختن واحدهای تولیدی تعطیل شده است.

علی ناصری صبح امروز در کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بیرجند اظهار داشت: فعال کردن واحدهایی که تعطیل شده‌اند و راه‌اندازی مجدد آنها در دستور کار بوده و تاکنون از 50 واحد راکد در بخش کشاورزی و صنعت 10 واحد به چرخه تولید برگشته است.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: یک واحد دیگر نیز در حال برگشت به چرخه تولید است و اهداف اصلی ما در سال جدید بررسی بهتر و سریع‌تر و فعال کردن واحدهای تولیدی و تجاری است که دچار مشکل شده‌اند.

ناصری افزود: از اقداماتی که باید برای آن برنامه داشته باشیم پشتیبانی در حوزه خدمات گردشگری است و شهرستان بیرجند باید درگاه بزرگی برای شرق کشور در تولید صنایع دستی گردشگری باشد و همه آنهایی که با صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری ارتباط دارند باید برای توسعه زیرساخت اشتغال گردشگری تلاش و برنامه‌ریزی کنند.

وی بیان کرد: توانمندی سایر شهرستان‌ها در نظر گرفته شود و برای آنها برنامه عملیاتی صادر شود و بازار مصرف یا واسطه ملی و بین المللی باید از طریق مرکز استان انجام و فعال شود.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: با کمک ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی، ترمینال صادراتی استان خراسان جنوبی پیگیری شود که مدنظر ما برای سال آینده است و موضوع تشکیل اتاق فکری برای توسعه بیرجند و توسعه اشتغال از برنامه‌های سال آینده است و باید همه مدیران اعم از بانکی و غیره به ما کمک کنند تا با اولویت سرمایه گذاران را جذب کرده و از آنها حمایت کنیم.

ناصری افزود: باید تلاش شود امکان توسعه بیرجند بیشتر فراهم شود و یکی از بسترهای مغفول مانده حوزه it است که باید با نوآوری بستر فناوری اطلاعات فراهم شود و از همه پتانسیل‌ها استفاده عینی و تجاری شود.

وی گفت: فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی با بهکارگیری ایده‌های نو با پارک‌های علم فناوریارتباط داشته تا اشتغال مولد و کم هزینه رقم بخورد.

فرماندار بیرجند افزود: از آن جایی که محصولات استراتژیک خراسان جنوبی ثبت جهانی شده دستورالعمل برای اجرای شدن داده‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها برنامه‌‍ریزی شود و تا جایی که امکان دارد دستگاه‌ها در راستای تولید و اشتغال تلاش کنند چراکه هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396، کدخبر: 1679910، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
ثبت جهانی شدن محصولات مخصوص ایران مثل زعفران و پسته و خاویار و ... به خودی خود میتواند یک اقتصاد پایدار و ارز اوری مناسب را برای کشور ایجادکنه که از اون مقدار زیادی شغل به وجود میاد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین